marketing

A jövőben házhoz is rendelhetjük majd új BMW-nket

A BMW Csoport új értékesítési és marketing stratégiájának középpontjában a digitalizáció áll, aminek részeként egyebek mellett meg akarják teremteni az autóvásárlás teljes mértékben online végezhetőségét.

autopro.hu/V.M. | 2021.01.18 16:23

Át kell gondolni az elektromos modellek piacra vitelét

Ha az autógyártók elég elektromos autót akarnak eladni a büntetések elkerüléséhez, nem elég csak a műszaki fejlesztésekre koncentrálniuk, az értékesítés területén is komoly változtatásokat kell eszközölniük.

autopro.hu/V.M. | 2020.07.10 15:48

Az autopro.hu elnyerte az Év Honlapja 2019 díjat!

Örömmel jelentjük be, hogy az idén jubiláló autopro.hu Média (online és offline) kategóriában elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Év Honlapja 2019 díját.

Szammer Nikolett | 2019.11.28 16:00

Csapatépítésből országos hírű marketingfogás

Az Automotive Hungary szakkiállításon zajló Techtogether egyetemi hallgató verseny utolsó napján a vállalati kommunikációs trendekről és a csapatmarketing fejlesztésének irányairól, illetve lehetőségeiről tartottak kerekasztal-beszélgetést.

Beck András | 2019.10.18 15:26

Miért reklámoz a VW más márkákat?

Bár az amerikai autógyártó neve nem jelenik meg a VW hirdetésében, a nyitójelenetben a Chevy logó jól kivehető, ahogy a Bolt modell megáll a pirosnál.

autopro.hu/S.B. | 2018.09.04 13:24

Kétszeres hatótáv: a hidrogén jobban fekszik a Teslának?

Egy holland energiaipari vállalat végezte el a Model S üzemanyagcellás átalakítását, melynek köszönhetőan a gyári kétszeresére ugrott a kocsi hatótávolsága. Bár a hidrogénes Teslát nem érdemes keresni a boltokban, a kísérlet azért így is érdekes.

autopro.hu/B.B. | 2017.11.16 08:43

Új vezető felel a Škoda eladásaiért

2017. szeptember 1-jétől Alain Favey a Škoda értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tagja lett. Elődje, Werner Eichhorn pedig hasonló körben fog dolgozni értékesítési és marketing vezetőként a Volkswagen észak-amerikai régióban.

autopro.hu/G.I. | 2017.09.08 11:58

Új szlogenre és logóra vált az Opel (videóval)

„The future is everyone’s” , azaz „A jövő mindenkié”- így szól a közelmúltban a GM tulajdonából a PSA csoporthoz került Opel új szlogenje. De nem csak a „Wir leben autos” (Autókért élünk) jelmondatot cserélik le, hanem a logón is változtatnak.

autopro.hu/V.V. | 2017.06.16 14:03

Mérnökök helyett egy teljes családdal tesztel a Volvo

Zárt tesztpálya? Ugyan, kérem! A svédek szerint itt az ideje, hogy az önvezető tesztautókban ne adatokat elemző szakemberek gyűjtsék a tapasztalatokat, hanem egy átlagos család, hétköznapi feltételek mellett.

autopro.hu/B.B. | 2017.01.12 14:30

A Mazda lehet az autózást szeretők mentsvára

Miközben a legtöbb gyártó a jövőben utassá visszafokozott sofőrök idejének minél hasznosabb eltöltését igyekszik megoldani, a Mazda egyelőre köszöni, nem kér az önvezetésből. Minderre marketingstratégiát is épít.

autopro.hu/B.B. | 2017.01.07 06:31

Mozdonyként is jól teljesít a Land Rover

Néhány technikai átalakítás segítségével összesen 108 tonnás vasúti kocsik elé fogták a SUV-ot. Újabb kreatív reklámfilmet mutatunk.

autopro.hu/B.B. | 2016.06.22 12:17

1,6 millió kilométerért jár az ingyen új autó

Nem várt meglepetésben volt része egy amerikai Toyota-tulajdonosnak: egymillió megtett mérföld után a gyártó a hűséges modell legújabb verziójával ajándékozta meg vásárlóját.

autopro.hu/B.B. | 2016.05.17 08:53

A VW begyújtja a marketingrakétákat

Miközben a német járműipar reklámköltségei alig növekedtek, a gyártó 11 milliárd forinttal többet szánt autóinak népszerűsítésére.

autopro.hu/B.B. | 2016.05.06 08:15

Új jelvényt kap a Mazda

A japán gyártó aprónak tűnő változtatást végzett a márka logóján: az újítással az innovatív gondolkodásmódot szeretnék az eddigieknél is jobban kihangsúlyozni.

autopro.hu/B.B. | 2016.04.14 10:45

1 2

Kiemelt Partnereink