Az AI új fejezetet nyithat a „zöld” autógyártásban
Az AI rengeteg módon teheti hatékonyabbá és fenntarthatóbbá az autók gyártását.
2023.07.24 04:20
AI-val ösztönzi vásárlásra az embereket a Mini
A mesterséges intelligencia a vevők saját hangján beszélve érvel a vásárlás mellett.
2023.07.16 04:17
Ha nem akar e-autót, vehet sört is a Teslától
Prémium sört dobott piacra a Tesla, de prémium áron, nem a tömegpiac számára.
2023.04.07 04:23
Így érdemes hirdetni a vállalatot
Mindegy, miben utazik a termelőcége, a jó marketingstratégia legalább olyan fontos, mint a termék.
2022.08.30 07:18
Az értékesítés is további digitalizálásra vár
A világjárványból akár előnyösen is ki lehet jönni, hisz az a digitális fejlesztések felé kényszeríti az ipari vállalatokat.
2021.07.05 16:21
A kevert valóság hozza el az autótervezés új korszakát
A megoldás megkönnyíti a tervezést és a világ különböző tájain lévő mérnökcsapatok kooperációját, miközben számos más területen is alkalmazható.
2021.05.09 08:22
A jövőben házhoz is rendelhetjük majd új BMW-nket
A BMW Csoport új értékesítési és marketing stratégiájának középpontjában a digitalizáció áll, aminek részeként egyebek mellett meg akarják teremteni az autóvásárlás teljes mértékben online végezhetőségét.
2021.01.18 16:23
Új marketingvezetőt nevezett ki a Mercedes-Benz Hungária
Horváth Bence auguztus 1-jétől váltja Kozári Edinát a Mercedes marketingcsapatának élén.
2020.07.31 14:20
Át kell gondolni az elektromos modellek piacra vitelét
Ha az autógyártók elég elektromos autót akarnak eladni a büntetések elkerüléséhez, nem elég csak a műszaki fejlesztésekre koncentrálniuk, az értékesítés területén is komoly változtatásokat kell eszközölniük.
2020.07.10 15:48
Az autopro.hu elnyerte az Év Honlapja 2019 díjat!
Örömmel jelentjük be, hogy az idén jubiláló autopro.hu Média (online és offline) kategóriában elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Év Honlapja 2019 díját.
2019.11.28 16:00
Csapatépítésből országos hírű marketingfogás
Az Automotive Hungary szakkiállításon zajló Techtogether egyetemi hallgató verseny utolsó napján a vállalati kommunikációs trendekről és a csapatmarketing fejlesztésének irányairól, illetve lehetőségeiről tartottak kerekasztal-beszélgetést.
2019.10.18 15:26
Miért reklámoz a VW más márkákat?
Bár az amerikai autógyártó neve nem jelenik meg a VW hirdetésében, a nyitójelenetben a Chevy logó jól kivehető, ahogy a Bolt modell megáll a pirosnál.
2018.09.04 13:24
Kétszeres hatótáv: a hidrogén jobban fekszik a Teslának?
Egy holland energiaipari vállalat végezte el a Model S üzemanyagcellás átalakítását, melynek köszönhetőan a gyári kétszeresére ugrott a kocsi hatótávolsága. Bár a hidrogénes Teslát nem érdemes keresni a boltokban, a kísérlet azért így is érdekes.
2017.11.16 08:43
Új vezető felel a Škoda eladásaiért
2017. szeptember 1-jétől Alain Favey a Škoda értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tagja lett. Elődje, Werner Eichhorn pedig hasonló körben fog dolgozni értékesítési és marketing vezetőként a Volkswagen észak-amerikai régióban.
2017.09.08 11:58
Új szlogenre és logóra vált az Opel (videóval)
„The future is everyone’s” , azaz „A jövő mindenkié”- így szól a közelmúltban a GM tulajdonából a PSA csoporthoz került Opel új szlogenje. De nem csak a „Wir leben autos” (Autókért élünk) jelmondatot cserélik le, hanem a logón is változtatnak.
2017.06.16 14:03
Épp ráér? Adjon nevet Ön a Seat új modelljének!
Egy termékmegnevezés létrejötte komoly marketingmunka, a spanyol gyártó azonban most egyedi útját választotta a feladat megoldásának. Csak kommentelni kell!
2017.06.08 09:34
Mérnökök helyett egy teljes családdal tesztel a Volvo
Zárt tesztpálya? Ugyan, kérem! A svédek szerint itt az ideje, hogy az önvezető tesztautókban ne adatokat elemző szakemberek gyűjtsék a tapasztalatokat, hanem egy átlagos család, hétköznapi feltételek mellett.
2017.01.12 14:30
A Mazda lehet az autózást szeretők mentsvára
Miközben a legtöbb gyártó a jövőben utassá visszafokozott sofőrök idejének minél hasznosabb eltöltését igyekszik megoldani, a Mazda egyelőre köszöni, nem kér az önvezetésből. Minderre marketingstratégiát is épít.
2017.01.07 06:31
Félrevezető reklám miatt készülhet perre a Daimler
Van, hogy egy marketingakció nem úgy sikerül, mint ahogy azt tervezték: egy német környezetvédelmi szervezet szerint a gyártó megtévesztette a fogyasztókat.
2016.11.08 13:17
50 lóerő bánja a Porsche vételárának csökkentését
Nem mindennapi eszközhöz nyúlt a német sportkocsigyártó: olcsóbban juthatnak hozzá legyengített termékeikhez a presztízskocsira vágyók Kínában.
2016.08.11 12:13
Ön ki szokott nézni az ablakon vezetés közben? Pedig nem muszáj!
A Seat úgy döntött, kipróbálja, milyen teljesen letakart ablakokkal autózni. Előre szólunk: aki káoszt vár, téved.
2016.07.29 14:10
Mozdonyként is jól teljesít a Land Rover
Néhány technikai átalakítás segítségével összesen 108 tonnás vasúti kocsik elé fogták a SUV-ot. Újabb kreatív reklámfilmet mutatunk.
2016.06.22 12:17
1,6 millió kilométerért jár az ingyen új autó
Nem várt meglepetésben volt része egy amerikai Toyota-tulajdonosnak: egymillió megtett mérföld után a gyártó a hűséges modell legújabb verziójával ajándékozta meg vásárlóját.
2016.05.17 08:53
A VW begyújtja a marketingrakétákat
Miközben a német járműipar reklámköltségei alig növekedtek, a gyártó 11 milliárd forinttal többet szánt autóinak népszerűsítésére.
2016.05.06 08:15
Új jelvényt kap a Mazda
A japán gyártó aprónak tűnő változtatást végzett a márka logóján: az újítással az innovatív gondolkodásmódot szeretnék az eddigieknél is jobban kihangsúlyozni.
2016.04.14 10:45