Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Mazda lehet az autózást szeretők mentsvára
Miközben a legtöbb gyártó a jövőben utassá visszafokozott sofőrök idejének minél hasznosabb eltöltését igyekszik megoldani, a Mazda egyelőre köszöni, nem kér az önvezetésből. Minderre marketingstratégiát is épít.
Hamarosan új kampányba kezd a Mazda, a japánok 2017-ben a dizájnra és a vezetési élményre teszik a hangsúlyt. Utóbbit olyan komolyan veszik, hogy még az önvezetést is hajlandók hátrébb sorolni. A gyártó már többször megmutatta, hogy nem fél szembefordulni a trendekkel, erre a legjobb példa talán a Skyactiv technológia kifejlesztése: miközben pár éve a legtöbb gyártó a downsizing, vagyis a motor lökettérfogatának csökkentésére szavazott, a Mazda nem váltott át a turbómotorokra.
A pár éves Kodo-formatervnek köszönhetően eladásait jócskán feltornászó, viszonylag kis gyártó minél nagyobb vezetési élményt kíván nyújtani vevőinek. Ezzel értelemszerűen az önvezetést és villamosítást egyelőre ferde szemmel néző, a hagyományos hajtásra az új trendek fényében már-már nosztalgiával visszagondoló tömegeket szeretné minél inkább kisajátítani a gyártó.
Az új gondolkodásmódhoz új szlogen is jár, a Drive Together a sofőr és az autó harmonikus kapcsolatára utal. Ez a kampány hosszabb távon azt a törekvést is szolgálja, hogy a Mazda minél inkább felzárkózzon a prémiumszegmenshez.