Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
AI-val ösztönzi vásárlásra az embereket a Mini
Lassan már a csapból is a mesterséges intelligencia (MI), pontosabban annak térhódítása folyik. A technológia már megannyi iparágban, és azokon belül egyre több alkalmazásban van jelen. Az autóipar nem kivétel, vállalatai egyre több módon igyekeznek hasznosítani az MI adta lehetőségeket – a Mini most pedig egy meglehetősen váratlan MI-alapú megoldással állt elő.
A BMW Csoporthoz tartozó Mini a Pereira O’Dell kreatív ügynökséggel fogott össze azért, hogy megalkossák a „Trust Your Inner Mini-Logue” interaktív marketing kampányt, mely leginkább úgy fordítható le, hogy „Bíz a belső Mini-hangodban”.
A Mini Cooper SE elektromos autóhoz készült, Egyesült Államokban indított kampány neve jól tükrözi annak tartalmát, ugyanis a vásárlók bizonyos szemszögből saját magukkal beszélgethetnek az autóvásárlásról.
A klónunkká válik az MI
A Mini USA saját értékesítési statisztikái szerint autóit leginkább második és harmadik autóknak veszik a jó vezetési élmény miatt. A Mini szerint a legjobb vásárlásra ösztönző hang a sajátunk, az új kampánnyal pedig az autóvétel komoly megfontolásait a kalandvágyó belsőhangunkkal akarják kombinálni.
A kampány központi része egy mesterséges intelligencia, ami a vásárlók saját hangján megszólalva folytathat beszélgetést velük. Az ügyfelek a Mini USA honlapját felkeresve felvehetik magukat miközben olyan kérdéseket tesznek fel, mint hogy: „Miért kellene egy Mini elektromos autót vásárolnom?” Az MI ezután a hangot lemásolva és mélytanulást használva a felhasználó azonos kinézetű és hangzású mását alkotja meg, amivel megbeszélhetik a kérdésekre adható válaszokat.
Az MI-vel folytatott beszélgetésről a platform felvételt készít, amit aztán az ügyfelek megoszthatnak a közösségi média felületeken.
Egyedi lehetőséget kínálnak
Patrick McKenna, a Mini USA marketingért, termékért és stratégiáért felelős vezetője a kampányról elmondta: „Lehetővé tesszük az embereknek, hogy kapcsolatba lépjenek a belső MI énjükkel, és szórakoztató módon győzzék meg magukat egy elektromos Mini autó értékéről.”
Az egyedi lehetőség népszerűsítése érdekében a Mini USA július 10-tól egy sor rövid reklámfilmmel fogja „bombázni” az internetes médiafelületeket. Ezekben animált lebegő emberi fejek fognak egymással beszélgetni egy autóvásárló belső eszmecseréjét reprezentálva.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!