Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Bebiztosítja a gépgyártókat a hiba ellen a Röhm megoldása
2024.05.21 08:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új jelvényt kap a Mazda
A japán gyártó aprónak tűnő változtatást végzett a márka logóján: az újítással az innovatív gondolkodásmódot szeretnék az eddigieknél is jobban kihangsúlyozni.
Az új, világszerte egységes arculat a Mazda innovatív és design-orientált tulajdonságait emeli ki. A logó nagyobbá válik, a betűk pedig kék körvonalakat kapnak. A változtatás az értékesítési rendszert is érinti: a márkakereskedésekben az embléma háttere az eddigi fehérről feketére változik – számol be az Automobilwoche.
Az új jelvény |
A szimbólumokon végrehajtott változtatás elsősorban azért jelentős, mivel azt sugallja: bárhogy alakulnak is az autóipari trendek, a versenytársaknak számolniuk kell a japán autógyártóval.