Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Törökország felé kerülnék meg az EU-s vámokat a kínai gyártók
2024.05.21 09:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új marketingvezetőt nevezett ki a Mercedes-Benz Hungária
2020. augusztus 1-től Horváth Bence tölti be a Mercedes-Benz Hungária Kft. marketingvezetői pozícióját. Az új vezető feladata a személyautó, a nagyhaszonjármű és az after sales üzletágak marketingtevékenységének teljes körű irányítása lesz.
Az új vezető munkájában a hagyományos marketingaktivitások mellett kiemelt szerepet kap majd a jövőbemutató online és CRM-megoldások minél hatékonyabb kihasználása is – írja a Portfolio.
A nemzetközi marketing szakirányú közgazdász végzettséggel rendelkező szakember 15 éve dolgozik marketing és PR területen, ebből kilenc évet az autóiparban tevékenykedett. Széles körű tapasztalattal rendelkezik prémium márkák marketing és kommunikációs tevékenységének tervezésében és megvalósításában. Hat éve a Mercedes-Benz hazai importőrének PR-menedzsere.
Megőrizni a vezető pozíciót
A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2016 óta az első helyet tölti be a magyarországi prémium személyautók értékesítésében. Az új marketingvezető célja többek között az, hogy a márka az autóipar kihívásokkal teli időszakában is megőrizze vezető szerepét - gyorsan reagálva a piaci változásokra, hatékony és innovatív marketing és kommunikációs megoldásokat alkalmazva.
A korábbi vezető, Kozári Edina, 22 év után távozik a Mercedes-Benz Hungária Kft.-től. 1998-ban a PR területén kezdte karrierjét a cégnél, majd 2012-ben vette át a marketingosztály vezetését, 2019-től pedig marketing és PR-igazgatóként irányította a területet.