Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Így érdemes hirdetni a vállalatot
A digitális világot teljesen elárasztják a különböző tartalmak, olyannyira, hogy sokak szerint már semmilyen reklámot vagy hirdetést nem érdemes fogyasztani. Hogyan érheti el, hogy az értékes gyártási marketingtartalma ne vesszen el ebben a digitális árvízben?
A legfontosabb alapelv, hogy mindennek, amit online tesz közzé – a weboldalaktól a blogbejegyzéseken és a hirdetéseken át a közösségi média felületéig – célirányosnak, stratégiailag megfontoltnak kell lennie, és következetesen igazodnia kell az iparági közönség igényeihez. Mindig elsődleges célnak kell lennie, hogy a tartalom rezonáljon a piac demográfiai jellemzőivel, felkeltse a kíváncsiságot és elköteleződést teremtsen a vállalattal.
A Manufacturing Tomorrow amerikai szaklap felmérést készített több gyártóvállalattal az általuk előállított és közzétett kommunikációs tartalomról, valamint arról, hogyan és hol építik be az üzenetüket a marketingtevékenységükbe.
Érthetőség
Előfordulhat, hogy egy cég üzenetei, értékei és narratívája a belső csapat számára tökéletesen érthetőek, de ha megpróbálják egy külső csoport számára megfogalmazni, akkor az kihívást jelent. Ha nem elég egyértelmű a megfogalmazott üzenet, az problémákhoz vezethet.
Gina Tabasso, a mágneses megoldásokat készítő Magnet stratégiai, marketing és értékesítési tanácsadója szerint a cég felismerte, hogy teljesen meg kell újítania a marketingtartalmát, hogy az igazodjon a piaci trendekhez. A vállalat honlapja éppen egy átfogó felújításon esik át, valamint a rendszeres tartalomgyártás felé mozdul el – következetes és érthető üzeneteket megfogalmazva.
Érdemes kerülni a szakzsargont, és olyan szavakra, kifejezésekre kell összpontosítani, amit a potenciális ügyfelek könnyen megértenek.
Fontos az első benyomás
Közhelyesen hangzik, mégis fontos eleme a stratégiának, hogy első benyomást csak egyszer lehet tenni. Ez viszont nem azt jelenti, hogy csak a külső számít, hanem a megfogalmazott tartalom is. A Plastics Plus Technology marketingspecialistája, Chase Bodor elmondta, hogy a vállalat megfogalmazott egy öt pontból álló szabályt, ami segíti a honlap felhasználóbaráttá tételét.
Az alapok a cégnél: megfogalmazni, mivel foglalkoznak; kiemelni egy erősséget; megfogalmazni a célközönséget; az ügyfelek kihívásainak kezelése; okok, miért őket válasszák.
Ezt a mintát érdemes lehet követni a marketing során, hiszen így viszonylag egyszerű üzenetekkel juthatunk el az ügyfeleinkhez.
Mi az, ami a fogyasztót érdekli?
Minden marketingstratégiának szem előtt kell tartania, hogy mi érdekli a fogyasztót. A potenciális vásárlók több mint valószínű, hogy egy kihívást vagy problémát szeretnének megoldani, vagy egy célt érnének el. Minden tartalomnak a vállalat által számukra kínált megoldásokról kell szólnia.
Courtney Houtz, a felhasználói interfészeket fejlesztő Butler Technologies marketingvezetője megosztotta, hogy a cég, blogbejegyzéseivel különböző ügyfeleket céloz meg – új belépőket, már meglévőket –, és így vonzza be őket a honlapra, célzott üzenetekkel.
Legyen meg a saját történet!
A vállalat saját története mondja el igazán, hogy miért egyedi az adott cég, miért érdemes őt választani a versenytársak helyett. Ron Dugas Jr., az EnCom Polymers üzletfejlesztési menedzsere egyértelműen vallja ezt az alapelvet. A Manufacturing Tomorrow számára elmondta, hogy cége arra összpontosít a hirdetései során, hogy a történetével megkülönböztesse magát a többiektől.
Olyan sok dolog verseng a figyelmünkért a mai, digitális világban, hogy képesnek kell lenni megragadni a lényeget, és elmondani röviden a marketingstratégia legfontosabb elemeit. Aki ezt a gondolkodást nem sajátítja el, könnyen elbukhat.
Legyen stratégiai minden mondat vagy szó, amit leírnak. Nincs idő elveszíteni az ügyfeleket az unalmas, következetlen vagy véletlenszerű üzenetek miatt.
A Manufacturing Tomorrow cikke szerint a megfelelő szavak vezetik el az adott vállalatot a megfelelő számokhoz, azaz a jó hirdetés hozza a vevőket – ezt érdemes szem előtt tartania minden cégnek a feldolgozóiparban is.
Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!