Gyártók Miért reklámoz a VW más márkákat?

Miért reklámoz a VW más márkákat?

autopro.hu/S.B. | 2018.09.04 13:24

Miért reklámoz a VW más márkákat?

Bár az amerikai autógyártó neve nem jelenik meg a VW hirdetésében, a nyitójelenetben a Chevy logó jól kivehető, ahogy a Bolt modell megáll a pirosnál.

Hirdetés

Elég kényelmetlen helyzetben találta magát a Volkswagen-csoport az emissziós botrány után: most olyan hirdetési kampányt kell egyedül finanszíroznia, amely a versenytársak termékein keresztül reklámozza az elektromos járműveket, így ösztönözve a környezettudatosságot.

A VW leányvállalata, az Electrify America 2016-ban alakult, azzal a céllal, hogy közel kétmilliárd dolláros költségvetésből reklámozza és propagálja a környezetbarát járműveket.

El is készült az első hirdetés, amelyben egy környezetbarát férfi benzines kocsija találkozik egy Chevy Bolt modellel a piros lámpánál. A sofőr gesztusaiból kivehető a féltékenység, azaz a reklám hangulata azt sugallja, hogy a benzines autók felett eljárt az idő. Kevésbé észrevehetőek a későbbi jelenetben, de feltűnik a reklámban a Honda Clarity, a Nissan Leaf, a BMW i3, a Hyundai Ioniq és a VW e-Golf is, ahogy elrobognak az autópályán. A hirdetések TV-ben, rádión és digitálisan futnak majd.

A csoport felkereste azokat autógyártókat, „amelyek hajlandók voltak részt venni” a kvázi ingyenes hirdetésben, ahol a jövőben más modellek is megjelennek. Pénzügyi támogatást azonban egyik márka sem adott.

Kiemelt Partnereink