Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Miért reklámoz a VW más márkákat?
Bár az amerikai autógyártó neve nem jelenik meg a VW hirdetésében, a nyitójelenetben a Chevy logó jól kivehető, ahogy a Bolt modell megáll a pirosnál.
Elég kényelmetlen helyzetben találta magát a Volkswagen-csoport az emissziós botrány után: most olyan hirdetési kampányt kell egyedül finanszíroznia, amely a versenytársak termékein keresztül reklámozza az elektromos járműveket, így ösztönözve a környezettudatosságot.
A VW leányvállalata, az Electrify America 2016-ban alakult, azzal a céllal, hogy közel kétmilliárd dolláros költségvetésből reklámozza és propagálja a környezetbarát járműveket.
El is készült az első hirdetés, amelyben egy környezetbarát férfi benzines kocsija találkozik egy Chevy Bolt modellel a piros lámpánál. A sofőr gesztusaiból kivehető a féltékenység, azaz a reklám hangulata azt sugallja, hogy a benzines autók felett eljárt az idő. Kevésbé észrevehetőek a későbbi jelenetben, de feltűnik a reklámban a Honda Clarity, a Nissan Leaf, a BMW i3, a Hyundai Ioniq és a VW e-Golf is, ahogy elrobognak az autópályán. A hirdetések TV-ben, rádión és digitálisan futnak majd.
A csoport felkereste azokat autógyártókat, „amelyek hajlandók voltak részt venni” a kvázi ingyenes hirdetésben, ahol a jövőben más modellek is megjelennek. Pénzügyi támogatást azonban egyik márka sem adott.