Elemzések A pluszpénz is adhat okot vitára – ez történt a 17. héten

A pluszpénz is adhat okot vitára – ez történt a 17. héten

Pardavi Mariann | 2019.04.29 12:00

A pluszpénz is adhat okot vitára – ez történt a 17. héten

A győri Audi prémiumot ad a dolgozóinak, május elején csaknem kéthavi bér fog az audisok számlájára érkezni. Heti összefoglaló cikkünkből kiderül, hogy mi lehet ezzel a probléma. Kattintson a kiemelt szavakra és olvassa el a teljes cikket!

  • A győri Audi szakszervezete kevésnek tartja a prémium összegét, szerintük – a dolgozók kárára – nem jól számol a vállalat. Megkérdeztük az Audi kommunikációs osztályát.
  • Évek óta megrendezi a kecskeméti Mercedes azt a mérnökhallgatói csapatversenyt, ahol a helyi egyetem hallgatói vesznek részt. Idén is nehéz feladatokat kaptak, az első helyen végzett csapat tagjainak a giroszkópos pályakövető berendezések témában kellett otthonosan mozogniuk.
  • A Metrikont Kft. egyedi igények alapján előre csomagolt kötőelemszetteket biztosít a legkülönbözőbb iparágak számára. Minden kötőelemszettet kézzel csomagolnak és folyamatos ellenőrzésekkel garantálják a szolgáltatás minőségét.
  • Az elektronikai eszközök gyártására specializálódott National Instruments 2001 óta működteti gyártóbázisát Debrecenben. Ismét bővítenék a beszállítói kört, magyar partnereket keresnek.
  • Elkezdték a toborzást Lufthansa miskolci szervizközpontjában, ahol 2022-től repülőgépek hajtóműveit javítják majd.
  • Tíz új Flirt motorvonat érkezett a GYSEV-flottába. A járművek részben magyar gyártásúak, a Stadler szolnoki üzemében készültek a vonatok alumínium kocsiszekrényei.
  • A Budapesti Neutron Centrumban szinte minden olyan vizsgálatot el lehet végezni, ami az autóipar számára nélkülözhetetlen, így kopás-, öregedés- és anyagkiválás-vizsgálatokat, ötvözetek szerkezeti meghatározásait, közegáramlást, belső feszültségek és elemösszetétel mérését.
  • Februárban kötött együttműködési megállapodást a BME és a Continental, a cél az önvezető technológia fejlesztése. Mélytanulási módszerekkel akarják elérni a balesetmentes közlekedést a magyar kutatók.
  • Sok fiatal azért mond irreálisan magas kezdő bérigényt, mert egyszerűen fogalmuk sincs, mennyit ér a munkájuk, de senkitől nem kapnak a helyes irányról megfelelő útmutatást – összefoglaltuk, mire ügyeljen, ha fiatalokat állásinterjúztat.
  • Győrben kutat a legfiatalabb MTA-doktor: dr. Kuczmann Miklós, a Széchenyi István Egyetem professzora a villamosmérnöki pályán akar maradandót alkotni.

Kiemelt Partnereink