Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Kirúgja az összes töltéssel foglalkozó dolgozóját a Tesla
2024.05.02 13:18Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler
2024.05.02 12:22Alapfelszereltség lesz a vészfék az új járművekben?
2024.05.02 10:16A Lean módszer elsajátításában segít az MTM
2024.05.02 09:25Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Renault és a PSA versenyez Párizs kegyeiért
A Renault szeptemberben indítja autómegosztó szolgáltatását a francia fővárosban, míg riválisa, a PSA 2018 utolsó negyedévére tervezi ugyanezt, csak elektromos meghajtással. Céljuk, hogy az Autolib helyére léphessenek.
A Renault és hazai riválisa, a PSA-csoport azon versenyeznek, hogy megnyerjék a helyi hatóságokat, és azok egyiküket válasszák az Autolib elektromos autókat megosztó szolgáltatása helyett.
A Renault már kínál ilyen szolgáltatásokat Franciaországban, Renault Mobility néven, valamint 500 Zoe elektromos autója használható Madridban is. A vállalat elmondta, kétezer járművet szeretne elérhetővé tenni a párizsi működéshez.
Anne Hidalgo, a francia főváros polgármestere elmondta, hogy más vállalatok is érdeklődnek az autómegosztó program iránt, ilyen a PSA is, amely 2018 utolsó negyedévében kezdi működtetni szabadúszó autómegosztó sémáját, lehetővé téve a sofőröknek, hogy valahol beszálljanak egy elektromos autóba, majd ott hagyják a város egy másik pontján. A gyártó tervei szerint 500 elektromos Peugeot és Citroen autóval kezdené működését.
Múlt hónapban a párizsi hatóságok felmondták szerződésüket az Autolibbel, mely 2011-ben kezdte meg működését. A szakítás oka az volt, hogy 300 millió eurós veszteséget termelt a vállalat, ráadásul megpróbálta elérni, hogy az adófizetők állják a költségeit. A felhasználók sokat panaszkodtak a koszos, szegényesen berendezett autókra.