Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Harmincezer autót hív vissza a Porsche
2024.06.28 16:20Így akar sikeressé válni Európában a Nio
2024.06.28 15:19Jól láthatóan nem mond le a belső égésű motorokról a Mercedes
2024.06.28 13:21Óriási sikert aratott a II. METAL3D Konferencia!
2024.06.28 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Érkezik a harmadik elektromos BYD Japánba
A kínai BYD nemrégiben közölte, hogy bemutatta Japánban harmadik elektromos járművét, egy szedánt, amely az eddigi legdrágább modellje lesz egy olyan piacon, ahol a fogyasztók régóta a hazai márkákat részesítik előnyben.
A sencseni székhelyű autógyártó közölte, hogy megkezdte a rendelések felvételét csúcsmodelljére Japánban, a Seal elektromos autóra, és a jármű hátsókerék-hajtású változatának ajánlott kiskereskedelmi árát az országban 33 ezer dollárban határozta meg.
A BYD japán terjeszkedése aggodalomra adhat okot a hazai autógyártók számára, akik Kínában küzdenek a BYD-vel és más kínai elektromos autómárkákkal szemben. A vállalat eddig csak akkumulátoros autókat dobott a japán piacra, de más hajtáslánc-technológiájú járműveket, például plug-in hibrideket nem, amelyekkel a kínai piacon meghatározó szereplőnek számít.
A vállalat egy hátsókerék-hajtású és egy összkerékhajtású változatot kínál majd Japánban, amelyek egyaránt 82,56 kilowattórás akkumulátorcsomaggal rendelkeznek majd.
További terjeszkedés várható
A tokiói Shibuya kerületben tartott Seal bemutató rendezvényen Atsuki Tofukuji, a BYD Auto Japan elnöke elárulta, hogy a BYD japán eladásai április-júniusban némi lendületet vesztettek a tavalyi évhez képest. Azt is elmondta, hogy az áprilisban kezdődött üzleti évben nagymértékben csökkent a japán kormány elektromos járművekre vonatkozó támogatása, amelyre a vállalat modelljei is jogosultak.
A BYD tavaly vezette be Japánban az Atto 3-at és a Dolphin elektromos modelleket, amelyekből mintegy 2500 darabot adtak el azóta, hogy 2023 februárjában megnyitotta első japán márkakereskedését Yokohamában. A vállalat azt is közölte, hogy tervei szerint évente legalább egy új modellel bővíti kínálatát a Japán piacon – közölte a Reuters.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!