csomagolás

Kiterjesztett valóság a csomagolásban

A DS Smith Packaging folyamatosan keresi és alkalmazza azokat az újításokat, melyekkel javítani tudja vevői számára az autóipar teljes ciklusában lévő folyamatokat, eljárásokat.

DS Smith | 2019.05.16 14:26

Több figyelem a csomagolásra

Az okos csomagolási megoldások mindamellett, hogy csökkentik a csomagolási költségeket, megtakarítást eredményeznek a logisztikai költségekben és mérsékelik a környezeti hatásokat.

DS Smith | 2019.03.19 15:50

Paradigmaváltás a hullámkarton csomagolásban

A DS Smith Packaging több éves gyártásfejlesztést és szakmai előkészítést követően új megközelítést vezet be az autóiparban is előszeretettel alkalmazott hullámkarton csomagolóanyagok teljesítményének biztosítása terén. A program neve: PACE.

DS Smith | 2018.10.11 14:24

A Bosch eladhatja csomagoló üzletágát

Miután a Bosch felülvizsgálta minden stratégiai lehetőségeit, eldöntötte, hogy vevőt keres csomagológép üzletágának, azon belül is a gyógyszerészeti és élelmiszeripari csomagolástechnológiai egységének.

autopro.hu/Sz.K. | 2018.07.16 16:29

Hogyan hat az autóipar átalakulása a biztonságos csomagolásra?

Jelenleg a világról alkotott alapvető elképzeléseink közül nem egy kétséges. Éppen ezért nagyon fontos, hogy megértsük és felismerjük azokat a tényezőket, amelyek szinte minden iparágra óriási befolyással lesznek a jövőben.

DS Smith | 2018.03.05 12:40

A DS Smith együttműködik az állandóan változó autóiparban

Egyes elemzők szerint az autóipar több változáson fog keresztülmenni az elkövetkező 10 évben, mint az elmúlt 100 esztendőben. A termékek, folyamatok, piacok gyorsabban és drámaiabban fognak változni, mint valaha. Az elektromos, hibrid és önvezető autók érkezése forradalmasítja és fellendíti az egész szektort.

DS Smith Packaging Hungary Kft. | 2017.10.30 09:34

Intelligens csomagolás: az autóipar különleges megoldásokat követel

A csomagolóipar már régen többet jelent, mint a raklap, a kartondoboz és a zsugorfólia hármasa, az autóipar által megkövetelt különleges igények már eleve túlmutatnak ezeken a megoldásokon. A megfelelő csomagolás kiválasztásával rengeteg idő és költség takarítható meg, radikálisan csökkenthetőek a kockázatok, emellett az értékesítés volumene is növelhető. A DS Smith PackRight koncepciójáról Tóth Lászlóval, a DS Smith automotive szegmensének sales-managerével és Greksza Györggyel, a PackRight Center menedzserével beszélgettünk.

DS Smith | 2017.05.11 10:00

1 2 3 4

Kiemelt Partnereink