Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler
2024.05.02 12:22Alapfelszereltség lesz a vészfék az új járművekben?
2024.05.02 10:16A Lean módszer elsajátításában segít az MTM
2024.05.02 09:25Kell-e félnünk az intelligens autópályáktól?
2024.05.02 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Visszaestek a BMW eladásai
2022 első negyedévében jelentősen visszaestek a BMW eladásai, ugyanakkor ez „csak” a BMW brandre vonatkozik, a csoport többi márkája jól teljesített. Az egész évet tekintve a tavalyi számok elérése a célja a BMW Csoportnak.
Kevesebb autót szállított le ügyfeleinek a BMW Csoport az első negyedévben a tavalyi évhez képest. Az év első három hónapjában összesen 596.907 BMW, Mini és Rolls-Royce talált gazdára újonnan globális szinten, ez 6,2 százalékos visszaesést jelent az előző év azonos időszakához képest.
Fontos hozzátenni, hogy a 2021-es év ugyanakkor a cég történetének legjobb első negyedéve volt. Az év egészét tekintve a BMW az előző évi értékesítési szintet szeretné elérni.
A BMW szerint mindenekelőtt az ukrajnai háború és a Kínában tomboló koronavírus hatásai miatt lassultak le az eladások. A visszaesés az alapmárkára korlátozódik – BMW-ből 7,3 százalékkal fogoyott kevesebb, ez 519.796 eladott járművet jelent. A Mini kismértékben emelkedett, a Rolls-Royce viszont egyértelműen. Emellett a BMW több mint kétszeresére tudta növelni a teljesen elektromos autóinak eladásait, ebben a szegmensben a gyártó 35.289 darab autót értékesített, ami 149 százalékos növekedést jelent – írja az Automobilwoche.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!