Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Komoly tervei vannak az IT-vel a magyar kormánynak
2024.04.26 16:23Továbbra is kudarc a Ford e-autós részlege
2024.04.26 15:21Ismét a legvonzóbb magyar munkahelyek között a Mercedes
2024.04.26 13:19Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem fognak örülni az autókereskedők a Ford bejelentésének
Megállapodást írt alá az amerikai autógyártó és az Alibaba, mely szerint online járműértékesítési szolgáltatást indítanak a világ legnagyobb autópiacán.
Újabb rossz hír érkezett a hagyományos autókereskedési modellben érdekeltek számára, hiszen két világcég, a Ford és az Alibaba az internetes járműértékesítést célzó együttműködésről írt alá megállapodást.
A kínai kereskedőóriás digitális marketingre fókuszáló Alimama és operációs rendszereket fejlesztő AliOS leányai hároméves együttműködést indítanak a Forddal, ami arra utal, hogy nem egyszerű pilotprojektről, hanem hosszabb távú stratégiai munkáról van szó. Az elsődleges cél a fogyasztók elérését lehetővé tévő új módszerek megalkotása, illetve a digitális csatornák nyújtotta autóipari kiskereskedelmi lehetőségek megismerése és kiaknázása, derül ki az Alibaba közleményéből.
Nem csoda, hogy a Ford igyekszik minden új lehetőséget megragadni eladásainak növelése érdekében a világ legnagyobb autópiacán, hiszen az elmúlt hónapokban csökkentek kínai értékesítései. Az amerikai gyártó egyelőre nehezen alkalmazkodik a (helyi viszonylatban) kisebb kínai városokban jelentkező, belépőkategóriás modellek iránt megugrott kereslethez, írja az autonews.com.
Bár a hagyományostól merőben eltérő értékesítési modell vizsgálatával és tesztelésével már számos autógyártó próbálkozott, az internetes autókereskedés esetében szinte még semmilyen áttörésről nem lehet beszélni. Kína ezen a téren is jó helyszín lehet a kísérletezéshez, hiszen a BMW China első embere szerint digitalizáció, illetve a hozzá kapcsolódó fogyasztói szokások terén az ország tíz évvel Európa előtt jár.