Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hány éves korig szabad autót vezetnie az időseknek?
2024.05.04 08:21Drónokat vetnek be a graffitik eltüntetésére
2024.05.04 04:16Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Karbonmonocoque-kal csökkentenének tömeget a miskolciak
Dobos Zoltán, a Formula Racing Miskolc menedzsmentvezetője szerint biztonságos hátteret jelent egy-egy beszállító jelenléte szponzorként, ám a sikerhez elengedhetetlen egy autógyártó támogatása is.
A szezonunkat szeptember elején zártuk Észtországban, ahol összetettben a 11. helyen végeztünk, mindezt úgy, hogy folyamatosan változtak az időjárási körülmények. Az endurance-ot felszáradó pályán teljesítettük – árulta el Dobos Zoltán menedzsment vezető. - Jelenleg egy kétéves tervet készítünk elő a 2017-18-as szezonra, emellett a tagtoborzás köti le az energiáinkat. 2017-ben előreláthatólag három futamon indulunk, ebből egy biztosan hazai lesz, illetve szívesen visszatérnénk Észtországba is.
A következő időszak feladata az is, hogy csökkentsék az együléses versenyautó tömegét, leegyszerűsítsék a technikát. Ha ezekkel kész vannak, akkor jöhetnek az aero elemek.
– Azt látjuk, hogy bár az autóipari beszállítók nagyon komoly hátteret tudnak biztosítani, a sikeres szerepléshez elengedhetetlen egy autógyártó vállalat támogatása is – mondta el a menedzsment vezető, hozzátéve, hogy több volt csapattag is tervezőmérnökként tudott elhelyezkedni: vannak villamosmérnökként dolgozó és vannak beszerzők is. – Fontos megemlíteni, hogy több jelenlegi tagunkat is gyakornokként alkalmazzák az említett területeken. Jellemzően nagyon jó referencia a Formula Student, megkönnyíti az elhelyezkedést. Tapasztalatom szerint egy kkv és egy multi esetében is nagyon jól tud jönni, ha a komplett folyamatot átlátjuk, mert így tudjuk, hogy mit miért teszünk, el tudjuk helyezni a saját és mások munkáját és értékelni tudjuk annak fontosságát. Mivel nálunk megszokott, hogy mások feladatait is átlátjuk, néha ellátjuk, így azt hiszem, hogy egy kkv-nál is megállná a helyét bármelyik tagunk, míg egy multinál csupán könnyebbséget jelentene, ha nem kell belefolyni a társfolyamatokba.
A Techtogether Automotive Hungary csapatversenyre a miskolci csapat jellemzően jármű-, gépész- és villamosmérnökökkel érkezik, és rajtuk kívül természetesen lesz menedzser is a csapatban.