Szolgáltatók Az Euroleasing lesz a Renault kizárólagos hazai márkafinanszírozója

Az Euroleasing lesz a Renault kizárólagos hazai márkafinanszírozója

autopro.hu | 2022.12.15 15:18

Az Euroleasing lesz a Renault kizárólagos hazai márkafinanszírozója

Fotó: Euroleasing

Új lízingfinanszírozója lesz a Renault, a Dacia és az Alpine márkáknak – az RCI Services Kft. ugyanis együttműködési megállapodást kötött az Euroleasing Zrt.-vel, amelynek értelmében 2023. március 1-jével a lízingtársaság lesz az említett márkák kizárólagos hazai finanszírozója.

Hirdetés

A jövő márciustól induló együttműködésnek köszönhetően számos újdonság várható a Renault, Dacia és Alpine gépjárművek márkafinanszírozói konstrukcióiban. Például a bevételeiket euróban szerző vállalkozások euró alapú lízingfinanszírozást is igényelhetnek majd, valamint az Euroleasing jövőbeli ügyfelei finanszírozási igénnyel fordulhatnak az autóval egyidejűleg akár a gyári karbantartási csomagra, a gyártói garanciahosszabbításra és a téli gumiabroncsra is. Szintén előnyt jelenthet a jelenlegi, gyorsan változó kamatkörnyezetben, hogy akár az egy éven belül leszállítandó gépjárművekre is előre lehet rögzíteni a későbbi kamatszintet.

A korábban Renault Credit néven ismert kedvezményes konstrukciók a jövőben Mobilize Financial Services név alatt jelennek meg az Euroleasing széles termékkínálatában. A lízingtársaság célja, hogy olyan hátteret biztosítson a Renault márkáinak finanszírozásához, amely egyszerűbbé és könnyebbé teszi az autóvásárlást, valamint testreszabott és rugalmas pénzügyi feltételeket kínál a vásárlóknak. Ennek érdekében fix és változó kamatozású nyílt- és zártvégű lízingkonstrukciók széles palettájáról választhatnak majd az ügyfelek, emellett a biztosítások terén is több lehetőséget kínálnak a gépjárművek mellé. Az együttműködés nagy mértékben hozzájárul továbbá a digitális ügyfélélmény magasabb szintre emeléséhez – a felhasználók ugyanis online felületen is igényelhetnek finanszírozást, ami pedig eladói oldalról a direktértékesítések arányának növekedésével járhat.

Megoldás a kereskedőknek

Jelenleg általánosságban igaz az, hogy az áremelkedés miatt a magánszemélyek kezdenek eltűnni az újautópiacról. Az új személyautók átlagos vételára 2023-ban már elérheti a 15 millió forintot, miközben egy átlagos új családi autó ára is bőven meghaladhatja a 10 milliót. A jelentős drágulás a rendeléstől az autó megérkezéséig sok esetben önmagában is elég indok lenne, hogy a vevők elálljanak, de amikor a finanszírozási lehetőségeket vizsgálva 10 százalék feletti kamattal találkoznak, valóban ellehetetlenül az autó átvétele. Ha ez az eset túl sokszor fordul elő, akkor félő, hogy a kereskedőknél felhalmozódnak az át nem vett autók, ami komoly anyagi problémát jelent számukra is. Éppen ezért az Euroleasing egy rendkívül kedvező termékkört fog útjára indítani, amellyel a cég piaci helyzetét is tovább szeretnék erősíteni.

„A Renault meghatározó szereplő a kishaszonjárművek és az elektromos autók terén, míg a Dacia a magánszemélyek körében rendelkezik nagyon erős vásárlóbázissal. Emellett a Dacia a három évvel ezelőtt indított nagycsaládos autóvásárlási támogatási program legnagyobb arányban választott márkája. Arra törekszünk, hogy ebben a három szegmensben még tovább növeljük piaci részesedésünket” – emelte ki Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója.

Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!

Hirdetés

Kiemelt Partnereink