Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Járműmérnök-hallgatóknak tartott képzést a BMW
2024.05.02 16:22Romániába költözik a Michelin gumigyára
2024.05.02 15:17Kirúgja az összes töltéssel foglalkozó dolgozóját a Tesla
2024.05.02 13:18Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler
2024.05.02 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új kreatív igazgatóval definiálja magát újra a Jaguar Land Rover
A kihívásokra a Jaguar Land Rover a márka újradefiniálásával próbál meg reagálni. A Jaguar brand különösen nehéz éveken van túl, de a teljes konszern számára jól jönne a megújulás.
Szerdán új kreatív igazgatót nevezett ki a JLR Gerry McGovern személyében. A vezető feladata Nagy-Britannia legnagyobb márkájának, a Jaguar brandjének megújítása lesz. Az új kreatív igazgató kinevezése része a vezérigazgató, Thierry Bollore új stratégiájának.
Bollore szeptemberben vette át a Jaguar Land Rover vezetését, nem éppen könnyű helyzetben: a járvány és a brexit mellett olyan kihívásokkal is szembe kell néznie a vállalatnak, mint az elektrifikáció vagy a dízel iránti kereslet csökkenése.
A Reuters cikke szerint a Jaguar neve számos csorbát szenvedett el az elmúlt években, több modelljei is a várakozásokon alul teljesített.
McGovern feladata lesz a brand újrafogalmazása, és a Jaguar megkopott fényének visszaállítása.