Gyártók Új kreatív igazgatóval definiálja magát újra a Jaguar Land Rover

Új kreatív igazgatóval definiálja magát újra a Jaguar Land Rover

autopro.hu/P.B. | 2021.01.28 16:16

Új kreatív igazgatóval definiálja magát újra a Jaguar Land Rover

Fotó: Media Jaguar Land Rover

A kihívásokra a Jaguar Land Rover a márka újradefiniálásával próbál meg reagálni. A Jaguar brand különösen nehéz éveken van túl, de a teljes konszern számára jól jönne a megújulás.

Szerdán új kreatív igazgatót nevezett ki a JLR Gerry McGovern személyében. A vezető feladata Nagy-Britannia legnagyobb márkájának, a Jaguar brandjének megújítása lesz. Az új kreatív igazgató kinevezése része a vezérigazgató, Thierry Bollore új stratégiájának.

Bollore szeptemberben vette át a Jaguar Land Rover vezetését, nem éppen könnyű helyzetben: a járvány és a brexit mellett olyan kihívásokkal is szembe kell néznie a vállalatnak, mint az elektrifikáció vagy a dízel iránti kereslet csökkenése.

A Reuters cikke szerint a Jaguar neve számos csorbát szenvedett el az elmúlt években, több modelljei is a várakozásokon alul teljesített.

McGovern feladata lesz a brand újrafogalmazása, és a Jaguar megkopott fényének visszaállítása.

Kiemelt Partnereink