Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Ezer kilométer egy töltéssel? Ezt ígéri a CATL
2024.04.26 10:22Három üzeme is leállt a Stellantisnak
2024.04.26 09:18Szerszámgép innovációk sorát hozza az MTC az Ipar Napjaira
2024.04.26 08:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Tényleg ekkora bajba került a Boeing?
Sajtóértesülések szerint a cég vezetősége az emelkedő költségek miatt kénytelen újabb 10 milliárdos hitelt felvenni.
Ezúttal bankokhoz fordultak és az értesülések szerint 6 milliárd dollárra már jelentkezett is a Citi, a Bank of America, a Wells Fargo és a J.P. Morgan. A költségek a 737 Max körüli bizonytalansággal együtt emelkednek. Azzal, hogy leállították a gép gyártását rövidtávon ugyan spórol a cég, ám hosszú távon nem lesz egyszerű újra értékesíteni a gépeket. A cég ráadásul megváltoztatta véleményét és már ajánlja, hogy a pilóták a frissítés után ismét vegyenek részt szimulációs tréningen, mely nem csak drága, de időigényes is, ezzel a megfelelő engedélyek beszerzése után is idő lesz mire valóban újra repülhetnek a gépek.
További késések
Az szinte biztos, hogy a nemrég újonnan felmerült probléma, mely szerint a 737-esek farrészében futó vezetékek túl közel vannak egymáshoz, ami miatt nagy a rövidzárlat kialakulásának veszélye, további késéseket okozhat a 737-esek felszállási engedélyének kiadásában. Ez a legoptimistább forgatókönyv szerint áprilisra volt várható. A vállalat a pénzügyi problémáinak rendezése érdekében 5 milliárd dolláros kötvénykibocsátásban gondolkozik.
Nyitókép: instagram.com/boeing/