Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Több európai városvezető akar beleszólni a sebességkorlátozásba
2024.05.06 09:19Az EU a nagy légitársaságok körmére néz a greenwashing vádja miatt
2024.05.06 08:18Még mindig az Octavia a Škoda legnagyobb fegyvere
2024.05.06 07:16A generatív MI-vel kísérletezik a Coca-Cola és a Microsoft
2024.05.06 06:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Szabadságra küldi amerikai dolgozóinak felét a Byton
A Byton Kaliforniában található üzemében a dolgozók felét szabadságra küldték, a gyártó szóvivője pedig arról beszélt, hogy a koronavírus-járvány biztosan hatással lesz a gyár termelésére. A Bytonnál úgy számolnak, hogy május végére állhat helyre a rend.
A Santa Clara-i Byton üzem dolgozóinak mintegy fele kényszerszabadságra vonul a koronavírus miatt, de korábban a gyár kínai részlegeiben is megszorító intézkedéseket kellett hozni. A Byton vezetősége ugyan bízik abban, hogy május végére helyre állhat a rend, de könnyen megeshet, hogy a kaliforniai gyár vezetőségéből addig többen távoznak.
A Byton vezetősége kollektívan 80 százalékkal csökkentette a saját fizetését, ezzel demonstrálva, hogy a megszorítások nem csak a dolgozókat érintik.
Kérdésessé vált az M-Byte európai megjelenése
Eredetileg 2021-re tervezte a cég, hogy az M-Byte névre keresztelt elektromos SUV-val betörjön az európai piacra. Az Electrive szerint ez most kérdésessé vált, noha Kínában már elkészültek az M-Byte prototípusai.
Ahogyan arról az autopro.hu már beszámolt, április közepén újraindult a termelés a Byton kínai gyárában, ahol azt tervezik, nyáron beindulhat az M-Byte sorozatgyártása. A crossover kétféle motorral lesz elérhető: az egyikben egy elektromos motor lesz, ennek a változatnak 270 lóerő a teljesítménye, hatótávja pedig 483 kilométer. A másik verzióba duplamotor kerül, ez 400 lóerős lesz, hatótávja pedig valamivel kisebb, 426 kilométeres lesz a tervek szerint.