Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hány éves korig szabad autót vezetnie az időseknek?
2024.05.04 08:21Drónokat vetnek be a graffitik eltüntetésére
2024.05.04 04:16Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Beindult a termelés a Byton kínai gyárában
A kínai elektromosautó-gyártó üzeme egy újabb olyan autógyár, ami a napokban folytatja a koronavírus-járvány miatt leállított termelést. A cég ráadásul rögtön egy komoly projekt tényleges elindításába is belefogott.
Még 2019-ben jelentette a Byton, hogy teljesen elektromos crossovert fog gyártani, ráadásul hatalmas, 48 colos kijelzővel a műszerfal helyén. A koronavírus-járvány miatt a Byton kínai üzemét is le kellett állítani, azonban április közepére újraindult a termelés ott is, és megkezdődött a Byton M-Byte sorozatgyártása is.
A crossover kétféle motorral lesz elérhető: az egyikben egy elektromos motor lesz, a 270 lóerős változat hatótávja 483 kilométer. A másik verzióba duplamotor kerül, ez 400 lóerős lesz, hatótávja pedig valamivel kisebb, 426 kilométeres lesz a tervek szerint.
Az M-Byte első prototípusai már elkészültek, a sorozatgyártás pedig most indul, a kényszerleállást követően.
Óriási kijelző a műszerfal „helyén”
A modell belső tere a jövő technológiáit képviseli. Az oszloptól oszlopig húzódó hatalmas, 48 colos érintőképernyős műszerfal mellett a kormányban is, illetve a vezető ülés karfájában is megtalálható egy kisebb kijelző. A két első ülés háttámláján lévő elektromos képernyők segítségével pedig a hátul utazók is könnyen használhatják az infotainment rendszert.
A Byton M-Byte SUV 35 perc alatt 80 százalékos töltöttségi szintet ér el, ráadásul a tulajdonos otthon is töltheti az autót.