Gyártók Online értékesítéssel tér vissza a francia piacra a GM

Online értékesítéssel tér vissza a francia piacra a GM

autopro.hu/P.B. | 2024.02.27 11:23

Online értékesítéssel tér vissza a francia piacra a GM

Fotó: Cadillac

Az amerikai General Motors az elektromos luxusautójával, a Cadillac Lyriq modellel tér vissza a francia piacra, de egyben azt is teszteli, mennyire működőképes a kizárólagosan online forgalmazása az autóknak.

A GM ezzel a tavalyi visszatérést követően bővíti piacát Európában. Mint ismert, a General Motors októberben jelentette be, hogy Svájcban ismét fogja értékesíteni autóit, ami az első lépés volt az európai piacokra való visszatérésben. A GM teljesen elektromos autókkal tér vissza a kontinensre, ahonnan az Opel és a Vauxhall márkák 2017-es eladásakor vonult ki.

Míg a GM a hazai piacán nagy márkakereskedői hálózatra támaszkodik, addig az európai vásárlóik személyre szabhatják és teljesen online vásárolhatják meg Cadillac autóikat.

A GM európai vezetője, Jaclyn McQuaid a párizsi bemutató rendezvényen elmondta, arra számít, hogy az elektromos SUV-k várhatóan továbbra is a leggyorsabban növekvő szegmens maradnak a zéró károsanyag-kibocsátású járművek körében Európában.

„Ha megnézzük az akkumulátoros elektromos járművek franciaországi piacát, akkor a luxuspiac az, amelyik a legnagyobb mértékben nőtt” - mondta McQuaid.

Francia eredet

Kiemelve a Cadillac francia örökségét – Antoine de la Mothe Cadillac francia kalandor 1701-ben alapította Detroitot – McQuaid elmondta, hogy más elektromos modellek is követni fogják ugyanazt az architektúrát, mint a Tennessee-ben gyártott Lyriq.

A Cadillac az online értékesítés mellett egy párizsi bemutatótermet is tervez, a Lyriq pedig március 23-tól rendelhető online – írja a Reuters.

Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!

Kiemelt Partnereink