Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler
2024.05.02 12:22Alapfelszereltség lesz a vészfék az új járművekben?
2024.05.02 10:16A Lean módszer elsajátításában segít az MTM
2024.05.02 09:25Kell-e félnünk az intelligens autópályáktól?
2024.05.02 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Megkezdte a közös üzemanyacella-gyártást a Honda és a GM
A General Motors és a Honda megkezdte az üzemanyagcellás rendszereinek szállítását vásárlói számára a Detroit melletti gyárából – közölte a két vállalat. Ezekkel a rendszerekkel tesztelik, hogy hidrogénes technológia képes-e tömegpiaci sikereket elérni.
Az üzemanyagcellás erőforrások kezdeti gyártása viszonylag kicsi lesz, a Honda ügyvezetője, Jay Joseph szerint a cég az évtized közepéig évi 2000 üzemanyagcellás erőforrást kíván szállítani. A Honda üzemanyagcellákat fog használni a CR-V márciusban bemutatásra kerülő változatában, de más alkalmazásokban is használni fogják a rendszert.
A GM korábban bejelentette, hogy üzemanyagcellás rendszereket szállít az Autocar kereskedelmi teherautó-gyártó, valamint a nehézbányászati és építőipari gépeket gyártó Komatsu számára Hydrotec márkanév alatt.
Charlie Freese, a GM Global Hydrotec működésének ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a GM és a Honda vegyesvállalata termelésének támogatása érdekében olyan ügyfelekkel próbál együttműködni, akik képesek a hidrogén újratöltésére – írja a Reuters.
Mint ismert, a hidrogén alapú mobilitás legfőbb akadálya a hidrogén utántöltési infrastruktúrájának hiánya, mivel ezeknek a töltőállomásoknak a kiépítése költséges feladat.
Érdekesnek találta ezt a hírt? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari történésekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!