Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Lean módszer elsajátításában segít az MTM
2024.05.02 09:25Kell-e félnünk az intelligens autópályáktól?
2024.05.02 08:18A Polestar 370 kilowattot ért el az új gyorstöltési teszteken
2024.05.02 07:19Az Audi megnyitotta első gyorstöltőhelyét Európán kívül
2024.05.02 06:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Évtizedek óta nem látott mélységben a Boeing
43 éves mélypontot hozott a Boeing számára 2020, még a rivális Airbus-hoz képes is gyenge éve volt a vállalatnak. A koronavírus mellett a Boeing 737 MAX körüli ügy is sokat ártott a cégnek, mely eladásai hatvan százalékkal estek vissza tavaly.
Míg 2019-ben még 380 repülőgépet értékesített a Boeing, addig tavaly ez a szám csak 157 volt. Összehasonlításként érdemes megemlíteni, hogy az Airbus 566 gépet adott el tavaly, így 2019 után 2020-ban is az Airbus volt a piacvezető a repülőgép-eladásokban, előtte évekig a Boeing mondhatta el ezt magáról.
Decemberben kilencven repülőgépre érkezett megrendelés a vállalathoz, ezek zöme 737 MAX, miután közel két évet követően ismét repülhet a típus. Novemberben viszont 105 gépet rendeltek a vállalattól, tehát a jelenlegi tendenciái sem túl rózsásak.
Már második hónapja kereken nulla 787 Dreamilinert adott el a Boieng, ugyanis ezen modellt illetően is vizsgálatok zajlanak, amik ráadásul csúsznak a koronavírus miatt – írja a Reuters.
A járvány miatt a repülés számára rendkívül rossz év volt 2020, és egyelőre nem látszik, hogy 2021 mennyivel lehet jobb. A koronavírus elleni vakcina megjelenése mindenesetre fény lehet az alagút végén az iparág számára.