![Leállíthatja brit gyártását a Stellantis](https://autopro.cscdn.hu/img/lead/511554/Stellantis-logo-2_941c2e94304a6ef5e1e60b4a3892e83c.jpg)
![Leállíthatja brit gyártását a Stellantis](https://autopro.cscdn.hu/img/lead/511554/Stellantis-logo-2_941c2e94304a6ef5e1e60b4a3892e83c.jpg)
Gyártók A Porsche elzárkózik a teljes villamosítástól
Fotó: Porsche
Az új Porsche 911-es ráncfelvarrást kapott, és a ciklusközi frissítéssel együtt hibrid technológiát is átvett. A hibridnél azonban a Porsche tovább nem hajlandó elmenni a 911 villamosítása terén.
A Porsche T-Hybridnek nevezi a ráncfelvarrott 911-es új, villamosított hajtásláncát. Ez a rendszer egy új 3,6 literes boxermotort és egy állandó mágneses szinkronmotort kombinál, amely egy 8 fokozatú duplakuplungos sebességváltóba van beépítve.
A hajtásrendszer 357 kilowattot és 570 newtonméter nyomatékot termel, a sebességváltóba épített PMSM pedig 40 kilowattot és 150 newtonméter nyomatékot fejleszt. A motor és az elektromotor kombinációja 398 kilowatt teljesítményt és 610 newtonméter nyomatékot eredményez. A régi 911 Carrera GTS 3,0 literes duplaturbós motorjához képest 45 kilowattal több teljesítmény áll rendelkezésre.
Az új 911 GTS 50 kilogrammal nehezebb, mint a régi 911 GTS, de az elektromos rásegítés bőven kárpótol ezért. Három másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órára. A 353 kilowattos, 3,0 literes duplaturbós boxermotorral szerelt régi modellhez képest ez 0,4 másodperces javulást jelent, ami versenypályán óriási különbséget jelenthet – írja az electrive.com.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!
Kiemelt Partnereink