Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Több európai városvezető akar beleszólni a sebességkorlátozásba
2024.05.06 09:19Az EU a nagy légitársaságok körmére néz a greenwashing vádja miatt
2024.05.06 08:18Még mindig az Octavia a Škoda legnagyobb fegyvere
2024.05.06 07:16A generatív MI-vel kísérletezik a Coca-Cola és a Microsoft
2024.05.06 06:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Szalad a szekér: újabb BMW és Toyota-modelleket gyárthat a Magna
Az osztrák szerződéses gyártó két új sportautót fog gyártani, melyeket együtt fejlesztett ki a BMW-vel és a Toyotával, szivárgott ki a felekhez közel álló forrásokból.
A Toyota március 6-án mutatta be a Genfi Autószalonon új modelljét, a GR Supra Racing koncepciót, melynek szériaverziója várhatóan újjáéleszti majd a Supra legendás irányvonalát. A modell 2019 elejétől kerül kereskedőkhöz. A japánok Genfben azt is egyértelművé tették, új Supra sportkocsijukkal fő küldetése, hogy még szorosabb érzelmi szálat hozzon létre az ügyfelek és a márka között.
Iparági értesülések szerint a japánok újdonságát, csakúgy, mint a BMW nyáron bemutatandó, Z4 koncepciójára alapuló Roadster is az osztrák szerződéses gyártó, a Magna Steyr készítheti.
Bár a Magna International még nem nyilatkozott az ügyben, a két márka azért választhatja a Magna Steyr grazi üzemét, hogy a kisebb darabszámban készülő modellek szériagyártásával ne terheljék tovább saját, jelenleg szinte teljes kapacitásukat kihasználva működő üzemeiket.
A Magna 1979 óta készíti Mercedes G-osztályú modelleket, ezen felül BMW 5-ös sorozatot is, hagyományos és plug-in hibrid meghajtással is. A Jaguar E-Pace gyártása 2017 végén kezdődött, míg az I-Pace-é ebben a negyedévben indul majd.
A Magna idén nagyjából 200 ezer autót szeretne gyártani.