Gyártók Októberben érkezik az alacsony szén-dioxid-kibocsátású Peugeot SUV

Októberben érkezik az alacsony szén-dioxid-kibocsátású Peugeot SUV

autopro.hu | 2019.08.30 11:28

Októberben érkezik az alacsony szén-dioxid-kibocsátású Peugeot SUV

A Peugeot 3008 GT Hybrid4 SUV-nak az új WLTP szabvány szerint megállapított szén-dioxid-kibocsátása 29 g/km, teljesen elektromos üzemmódban mért hatótávolsága pedig 59 kilométer.

Hirdetés

Ez a hibridek között rendkívül alacsony szén-dioxid-kibocsátással rendelkező összkerék-meghajtású SUV 300 lóerős, 220 kilowattos teljesítményű, tehát az intenzív vezetési élmény is biztosítja. A Franciaországban már rendelhető 3008 GT Hybrid4 Európa többi részén 2019 októberétől lesz elérhető.

Benzinmotor és két villanymotor

A 2016-os bevezetése óta több mint 700 ezer példányban eladott, és sok országban kategóriaelső Peugeot 3008 SUV a Hybrid4 változattal a sorozatban gyártott Peugeot-k közül a valaha volt legnagyobb teljesítménnyel büszkélkedhet. A négykerék-meghajtású autóban egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor dolgozik.

A maximális töltésszint gyorstöltés és Wallbox használata esetén mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe
A maximális töltésszint gyorstöltés és Wallbox használata esetén mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe

Utóbbiakból az első az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik és 110 lóerő (81 kW) leadására képes, a másik a hátsó futóművön helyezkedik el és 112 lóerős (83 kW).

5,9 másodperc alatt százon

Az autó – ha csak a vezető tartózkodik benne – álló helyzetből 100 km/h sebességre 5,9 másodperc alatt gyorsul. Az akkumulátor kapacitása 13,2 kWh, a teljesen elektromos üzemmódhoz kapcsolódó hatótáv pedig 59 km a WLTP protokoll szerint. Az akkumulátor könnyen és gyorsan tölthető: a maximális töltésszint gyorstöltés és Wallbox használata esetén mindössze 1 óra 45 percet vesz igénybe.

Egyforma teljesítményeloszlás

A 4WD üzemmód nehéz terepen jobb meghajtást biztosít. Nedves, sáros, havas vagy kanyargós úton is egyformán oszlik el a teljesítmény a négy keréken.

Az exkluzív Gréval-szürke Alcantara kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekhez társul
Az exkluzív Gréval-szürke Alcantara kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekhez társul

A Peugeot 3008 Hybrid4 így a nagy teljesítmény és a négykerék-meghajtás mellett a piac egyik legjobb emissziós értékével rendelkezik: széndioxid-kibocsátása 29 g/km. A kibocsátás a gyári adatok szerint 32 gramm is lehet kilométerenként az opciós felszerelésektől függően, amelyek miatt a hatótávolság 56 kilométerre mérséklődhet.

A csomagtartó-kapacitás változatlan

A hatékony EMP2 (Efficient Modular Platform) padlólemez és az új több lengőkaros hátsó futómű kombinálásával kiváló komfortszintet és rendkívüli úttartást értek el. A hátsó futómű beépítése nincs hatással a helykínálatra, és a csomagtérszőnyeg fölötti csomagtartó-kapacitás is változatlan.

A négykerék-meghajtású autóban egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor dolgozik
A négykerék-meghajtású autóban egy 200 lóerős (147 kW) PureTech benzinmotor és két villanymotor dolgozik

A Hybrid4 motor csak GT változatnál áll rendelkezésre, melyben az exkluzív Gréval-szürke Alcantara kárpit valódi antikolt tölgyből készült „Grey Oak” dekorelemekhezl társul. A képet az új Peugeot 508-tól átvett vezetéssegítő rendszerek teszik teljessé: ilyen a Stop & Go funkcióval ellátott adaptív tempomat és a sávtartó rendszer.

Elsőkerék-meghajtású Hybrid

Néhány hónappal a Hybrid4 változat bevezetése után a modellválaszték egy 225 lóerős (165 kW) elsőkerék-meghajtású Hybrid változattal is kiegészül majd.

A 2016-os bevezetése óta több mint 700 ezer Peugeot 3008-at adtak el
A 2016-os bevezetése óta több mint 700 ezer Peugeot 3008-at adtak el

A 2020 tavaszán forgalomba kerülő modellben a 180 lóerős (132 kW) PureTech benzinmotorhoz egy 110 lóerős (80 kW) villanymotor társul, mely a gépjármű elején az e-EAT8 sebességváltóhoz kapcsolódik majd.

Kiemelt Partnereink