Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Járműmérnök-hallgatóknak tartott képzést a BMW
2024.05.02 16:22Romániába költözik a Michelin gumigyára
2024.05.02 15:17Kirúgja az összes töltéssel foglalkozó dolgozóját a Tesla
2024.05.02 13:18Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler
2024.05.02 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem Magyarországra jön az Aston Martin gyár
Bár a brit gyártó még nem döntött új gyárának helyszínéről, kiderült, hogy milyen helyszíneket fontolgatnak az Aston Martin vezetőségében.
Új lendületet adhat a brit luxusmárkának a DBX szabadidő-autó felfutása. A jármű alapjául szolgáló tanulmányt Genfben mutatták be. Andy Palmer vezérigazgató azt nyilatkozta a minap, hogy a végső döntést az év harmadik negyedévében hozzák meg. Elárulta, hogy nagy-britanniai és amerikai (USA) helyszínek között döntenek majd. Elismerte, hogy Alabama állam az egyik esélyes pályázó, de nem zárta ki, hogy esetleg más állam is szóba jöhet a gyártelepítéskor. Alabama azért lehet nyerő, mert ebben az államban, Vance-ben szerelik össze a Mercedes-Benz szabadidő-autóit. A két márka a motorok fejlesztésében partner.
Andy Palmer bemutatja a DBX szabadidő-autót Genfben |
Az Aston Martin 2019-ben vezeti be a piacra szabadidő-autóját, azzal a jelenlegi négyezres éves gyártást 15 ezerre bővítik. A gaydoni gyárban már egy üres négyzetméter sincs a terjeszkedésre, így mindenképpen új gyárat kell építeniük a fejlődéshez.
Mivel gyakran találkozik Palmer Dieter Zetschével, a Daimler első emberével, sokakban felmerült, hogy átveszi a stuttgarti cég az Aston Martin felett az irányítást. Palmer ezt cáfolta. A Daimler öt százalékot birtokol az Aston Martinban, V8-as motorokat és elektronikai rendszereket szállít a szigetországba.
Az Aston Martin a tervek szerint lecseréli az összes sportkocsiját, valamint még az évtized végéig megkezdi a Taraf négyajtós és a DBX szabadidő-autó gyártását, illetve forgalmazását.