Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Beszerzési Konferencia 2024 – Tangó a forró parketten
2024.04.26 07:19Áttörést ért el a Siemens
2024.04.26 06:24Rangos díjat nyert el a Schunk
2024.04.26 04:20Új logisztikai komplexumot épített a Gebrüder Weiss
2024.04.25 17:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Jelentősen emelkedett a Ferrari féléves profitja
Jelentősen, 49 százalékkal nőtt a Ferrari első féléves nyeresége, részben az eladott járművek számának bővülése és a bevételek emelkedése hatására.
Az olasz luxusautógyár közölte, hogy idei első féléves adózott eredménye 260 millió euróra emelkedett, ami 49 százalékkal magasabb a tavalyi év azonos időszakában elértnél.
A vállalat első félévben elért bevétele 17 százalékkal múlta felül a tavalyi év első hat hónapját, így 1,48 milliárd eurót ért el.
A Ferrari az év első felében 4335 autót adott el, 239-cel többet, mint a tavalyi január-júniusi időszakban.
A Ferrari tavaly 8014 autót adott el, 4,6 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, miközben bevétele 9 százalékkal 3,1 milliárd euróra emelkedett.
Az olasz járműgyártó az idei évre még több, 8400 autó eladásával számol a tavalyit meghaladó, 3,3 milliárd eurós bevétel mellett.
A Ferrari a múlt év elején kivált anyavállalatából, a Fiat Chryslerből, és önálló részvénytársasággá alakult. Röviddel a milánói tőzsde csütörtöki kereskedésének leállítása előtt 3,78 százalékos pluszban állt a Ferrari árfolyama.
A Ferrari részvényárfolyama rekordot ért el hétfőn a milánói tőzsdén, miután vasárnap versenyzői kettős győzelmet arattak a Forma-1-es Magyar Nagydíjon vasárnap.
A Ferrari július elején ünnepelte hetven éves évfordulóját.
Az olasz Enzo Ferrari versenyautó-tervező és versenyző által alapított vállalat először csak versenyautók gyártását tűzte ki célul, az első közúti Ferrari, a 125S jelzésű modell 1947-ben készült el. Az olasz vállalat utcai modelljei hamar népszerűek lettek, a Ferrari kultuszautó lett a tehetős vásárlók, különösen a fiatal vevők körében, a kis példányszámú szériák iránt a hosszú várakozási idő ellenére is jelentős kereslet alakult ki, a Ferrarik üzleti sikerében jelentős szerepet játszik a márka kialakított imázsa.
2014-ben a brit Brand Finance tanácsadó cég a Ferrarit választotta a világ legerősebb márkájának.
A márka sikereihez a Forma-1 autóverseny Ferrari-csapatának teljesítménye is jelentősen hozzájárul; a Ferrari modellek gyártása továbbra is az olaszországi Modenához közeli Maranellóban folyik, ahol a vállalat központja is található.
Hullámzó eredménnyel zárult évek után a Ferrari jelenlegi teljesítménye kedvezően alakul.