Elemzések 600 ezer forintos átlagfizetéssel számolhat egy logisztikus – ez történt a 13. héten

600 ezer forintos átlagfizetéssel számolhat egy logisztikus – ez történt a 13. héten

Pardavi Mariann | 2019.04.01 12:52

600 ezer forintos átlagfizetéssel számolhat egy logisztikus – ez történt a 13. héten

Kattintson a kiemelt szavakra, hogy bővebben olvashasson a témáról. Két percben foglaltuk össze a magyar járműipar múltheti történéseit.

  • 100-200 debreceni fejlesztésű busz értékesítését tervezi idén az ITK Holding. Ötven buszon már az utolsó simításokat végzik a dolgozók.
  • INTERJÚ: – Ausztriában jól körülhatárolt esetekben és feltételekkel már mindkét kézzel elengedhető a kormánykerék, illetve a jármű kívülről is navigálható – nyilatkozta Nyalka Csaba ügyvéd, akivel az önvezetés jogi oldaláról beszélgettünk.
  • Végzett az Audi Hungaria Zrt. és a Széchenyi István Egyetem 2015-ben alapított duális egyetemi képzéséhez először csatlakozó négy hallgató, akik járműmérnöki BSc szakon szereztek oklevelet.
  • INTERJÚ: – A duális képzés elit képzés, hiszen kettős követelményrendszert kell teljesíteni a hallgatóknak, amit csak a legjobbak tudnak sikeresen teljesíteni. Az egyetemi követelmények ugyanazok, mint a normál képzésnél, emellett viszont eleget kell tenni a cégek elvárásainak is – Hartung Ferenc, a veszprémi Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Karának dékánja adott interjút.
  • Tíz nap után véget ért a Hankook-sztrájk, tételesen szedtük össze, mekkora béremelést és milyen juttatásokat harcoltak ki a dolgozók.
  • 20 ezer négyzetméteres szoftverfejlesztő központ épül Budapesten a Siemens-csoporthoz tartozó Evosoft Hungary Kft. számára.
  • Veszteséges a Waberer’s, így valószínűleg nem fognak osztalékot fizetni.
  • A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság felmérést végzett, melynek során azt állapították meg, hogy a logisztikusok fizetése átlagosan 600 ezer forint körül alakul.
  • Tengelysúlymérőt helyeztek el az M30-as autópályán.
  • INTERJÚ: – A gyártásban meg kell oldani a folyamatos nyomon követhetőséget. Ehhez nem elegendő, ha megmérjük stopperrel százszor, hogy mennyi idő a raktárból a sor mellé vinni valamit, mert százegyedik alkalommal valami biztosan változik a körülményekben. Sőt, maga a mérés változtatja meg a folyamatot: ha mér a stopperes ember, a targoncás is jobban figyel – mondta el szakportálunknak az üzemi pozicionálással foglalkozó dr. Györgypál László.
  • Rizikót vállal, aki nagy értékű gépet, gépsort vesz másodkézből, mert ezeket az ingóságokat rossz esetben zálogjog, lízing vagy más, biztosítéki célú jog terhelheti. Ha a vevő terhelten vásárol meg egy vagyontárgyat, azt a bírósági végrehajtó a korábbi tulajdonos tartozása fejében akár le is foglalhatja és elárverezheti, ami ellen már semmit sem lehet tenni.
  • Világszinten ugyan nem az autóipar volt tavaly a robotika mozgatórugója, azonban egy Magyarországon is tevékenykedő robotforgalmazó azt közölte, 2018-ban értékesítették a legtöbb robotot az autóipar számára.
  • A HR-vezetők különösen nagy hasznát vehetik a vállalati chatrobotnak, hiszen a munkavállalással kapcsolatos ügyeket, eseti információkérést ezen a csatornán tudják intézni.

Kiemelt Partnereink