Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Alapfelszereltség lesz a vészfék az új járművekben?
2024.05.02 10:16A Lean módszer elsajátításában segít az MTM
2024.05.02 09:25Kell-e félnünk az intelligens autópályáktól?
2024.05.02 08:18A Polestar 370 kilowattot ért el az új gyorstöltési teszteken
2024.05.02 07:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
600 ezer forintos átlagfizetéssel számolhat egy logisztikus – ez történt a 13. héten
Kattintson a kiemelt szavakra, hogy bővebben olvashasson a témáról. Két percben foglaltuk össze a magyar járműipar múltheti történéseit.
- 100-200 debreceni fejlesztésű busz értékesítését tervezi idén az ITK Holding. Ötven buszon már az utolsó simításokat végzik a dolgozók.
- INTERJÚ: – Ausztriában jól körülhatárolt esetekben és feltételekkel már mindkét kézzel elengedhető a kormánykerék, illetve a jármű kívülről is navigálható – nyilatkozta Nyalka Csaba ügyvéd, akivel az önvezetés jogi oldaláról beszélgettünk.
- Végzett az Audi Hungaria Zrt. és a Széchenyi István Egyetem 2015-ben alapított duális egyetemi képzéséhez először csatlakozó négy hallgató, akik járműmérnöki BSc szakon szereztek oklevelet.
- INTERJÚ: – A duális képzés elit képzés, hiszen kettős követelményrendszert kell teljesíteni a hallgatóknak, amit csak a legjobbak tudnak sikeresen teljesíteni. Az egyetemi követelmények ugyanazok, mint a normál képzésnél, emellett viszont eleget kell tenni a cégek elvárásainak is – Hartung Ferenc, a veszprémi Pannon Egyetem Műszaki Informatikai Karának dékánja adott interjút.
- Tíz nap után véget ért a Hankook-sztrájk, tételesen szedtük össze, mekkora béremelést és milyen juttatásokat harcoltak ki a dolgozók.
- 20 ezer négyzetméteres szoftverfejlesztő központ épül Budapesten a Siemens-csoporthoz tartozó Evosoft Hungary Kft. számára.
- Veszteséges a Waberer’s, így valószínűleg nem fognak osztalékot fizetni.
- A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság felmérést végzett, melynek során azt állapították meg, hogy a logisztikusok fizetése átlagosan 600 ezer forint körül alakul.
- Tengelysúlymérőt helyeztek el az M30-as autópályán.
- INTERJÚ: – A gyártásban meg kell oldani a folyamatos nyomon követhetőséget. Ehhez nem elegendő, ha megmérjük stopperrel százszor, hogy mennyi idő a raktárból a sor mellé vinni valamit, mert százegyedik alkalommal valami biztosan változik a körülményekben. Sőt, maga a mérés változtatja meg a folyamatot: ha mér a stopperes ember, a targoncás is jobban figyel – mondta el szakportálunknak az üzemi pozicionálással foglalkozó dr. Györgypál László.
- Rizikót vállal, aki nagy értékű gépet, gépsort vesz másodkézből, mert ezeket az ingóságokat rossz esetben zálogjog, lízing vagy más, biztosítéki célú jog terhelheti. Ha a vevő terhelten vásárol meg egy vagyontárgyat, azt a bírósági végrehajtó a korábbi tulajdonos tartozása fejében akár le is foglalhatja és elárverezheti, ami ellen már semmit sem lehet tenni.
- Világszinten ugyan nem az autóipar volt tavaly a robotika mozgatórugója, azonban egy Magyarországon is tevékenykedő robotforgalmazó azt közölte, 2018-ban értékesítették a legtöbb robotot az autóipar számára.
- A HR-vezetők különösen nagy hasznát vehetik a vállalati chatrobotnak, hiszen a munkavállalással kapcsolatos ügyeket, eseti információkérést ezen a csatornán tudják intézni.