Beszállítók Mélyíti együttműködését a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull

Mélyíti együttműködését a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull

autopro.hu/Sz.N. | 2020.12.01 10:21

Mélyíti együttműködését a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull

Fotó: Knorr-Bremse

Több évre szóló megállapodást kötött a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull, melynek keretében a beszállító pótkocsi fékrendszereket és futóművezérlő megoldásokat fog biztosítani. A megállapodás révén a két vállalat fokozza hosszú távú partnerségét a jövőorientált technológiák terén. Az új megegyezésnek köszönhetően a Knorr-Bremse növeli piacrészesedését a pótkocsi fékrendszerek és futómű-vezérlő szegmensében.

Hirdetés

A fékrendszerek globális piacvezetője és egyben a vasúti- és haszongépjármű-rendszerek elsőszámú beszállítója, a Knorr-Bremse és a Schmitz Cargobull több évre szóló megállapodást kötött pótkocsi fékrendszerekre és futóművezérlő megoldásokra vonatkozóan. A jövőben a Knorr-Bremse olyan prémium funkciókat is kínál majd, mint az elektropneumatikus légrugózás vagy az RDC rámpa távolság szabályozás.

Szorosabb kapcsolat, növekvő piacrészesedés

„Nagy örömmel jelentjük be, hogy folytathatjuk a Schmitz Cargobullal való együttműködésünket a pótkocsi fékrendszerek és futóművezérlő megoldások terén. A megrendeléssel a Schmitz Cargobullt az újgenerációs EBS pótkocsi és az új, univerzális HMI pótkocsi első ügyfelei között tarthatjuk számon. Az EBS pótkocsi rendszerünk garantálja a legmagasabb minőséget és megbízhatóságot, míg az új HMI a flottakezelők és a járműsofőrök körében erős piaci elfogadottsággal kecsegtet. A megállapodással nem csupán mélyítjük együttműködésünket a Schmitz Cargobullal, de egyben növeljük piacrészesedésünket a pótkocsi fékrendszerek és az futóművezérlési szegmensben” – nyilatkozta Dr. Peter Laier, a Knorr-Bremse AG ügyvezető testületének haszongépjármű rendszerekért felelős tagja.

A több éves beszállítói megállapodás magában foglalja többek között a POS parkolás jelenlegi verziójának átalakítását, valamint a manőverező szelep újgenerációs (POM) szelephez való emelő / süllyesztő funkcióját, csakúgy, mint a hagyományos és elektropneumatikus légrugós rendszerekhez való új, moduláris felfüggesztés-vezérlést (CSM). A parkoláson és manőverezésen felül, a raktér magassága könnyedén és kényelmesen szabályozható ugyanezzel a vezérlőegységgel. Az új, egységesített HMI pótkocsi-megoldás rendkívül egyszerűen alkalmazható, a parkolási és manőverezési, valamint az emelő és süllyesztő funkciók integrálásával minimalizálja a járműgyártók installációs nehézségeit. A megállapodás fókuszában áll továbbá a pótkocsi fék- és futómű-vezérlő szegmens prémium funkcióinak nagyszámú pótalkatrész-ellátása, valamint az ABS-érzékelők, a tengelykapcsolófejek és a hagyományos szelepek biztosítása.

Folyamatos fejlődésben

„Folyamatosan haladunk a pótkocsik fejlesztése terén, hogy megbízható és innovatív megoldásainkkal segítsük a kamionvállalatokat a lehető legalacsonyabb TCO (Total Cost of Ownership), azaz összköltség elérésében. A hatékony, felhasználóbarát és biztonság működés érdekében pótkocsijainkban innovatív HMI megoldásokat alkalmazunk az egyes funkciók esetében” – mondta Andreas Schmitz, a Schmitz Cargobull ügyvezető igazgatója.

A megállapodás megkötésére Altenberge-ben került sor, melyen Dr. Peter Laier és Andreas Schmitz mellett Dr. Jürgen Steinberger, a Knorr-Bremse ügyvezető testületének haszongépjármű rendszerekért felelős tagja, valamint Roland Klement, a Schmitz Cargobull műszaki igazgatója is részt vett.

Kiemelt Partnereink