Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Járműmérnök-hallgatóknak tartott képzést a BMW
2024.05.02 16:22Romániába költözik a Michelin gumigyára
2024.05.02 15:17Kirúgja az összes töltéssel foglalkozó dolgozóját a Tesla
2024.05.02 13:18Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler
2024.05.02 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Bertalan Árpád: nem látszó alkatrészeket, járólapot is készítünk
A Duroset Technologie Plastics Műanyagfeldolgozó Kft. munkatársát faggattuk, aki a cégnél új projektekkel és értékesítéssel foglalkozik.
– Milyen tevékenységet folytat a vállakozásuk?
– Műanyag fröccsöntő szerszámok készítésével és az azokkal való gyártással foglalkozunk. Cégünk Duroplast - hőre keményedő - és Thermoplast - hőre lágyuló - alapanyagokkal foglalkozik. Ritkaság, hogy egy vállalaton belül mindkét technológiával dolgoznak. A hőre keményedő műanyagokat biztosítékoknál, kapcsolóházaknál használják, autóiparban például egy fékkopást visszajelző szenzornál, ahol nagy a hőtermelés.
Bertalan Árpád vállalkozásfinanszírozást, projektmenedzsmentet és marketinget tanult, értékesítéssel foglalkozott egy korábbi munkahelyén, az új vevőket kutatja fel és a szériagyártásig minden a kezében összpontosul, négy éve dolgozik a cégnél |
– Termelésük mekkora részét teszi ki az autóipar?
– Cégünk sok lábon áll, az autóipar harminc-negyven százalékot tesz ki a forgalmunkból. Az elektrotechnikai terület ugyanennyit, az élelmiszeripari csomagolóanyagok szintén 30 százalék körüli arányt tesznek ki. Az autóipar számára 1-2 komponenses anyagokat gyártunk – nagyjából egy éve indultunk el ezen a területen, nem látszó alkatrészeket készítünk. Például ülésekhez tartozókat, vagy az elektromos ablakemelőknél, ahol többkomponenses fröccsöntést alkalmazunk. A beszállítói láncba az autógyárak főbb beszállítóinak dolgozunk.
A Duroset standja a kiállításon |
– Az Automotive Hungary kiállításra mit hoztak magukkal?
– Bonyolultabb és egyszerűbb termékeket is bemutatunk. Itt van velünk egy saját termékünk is, egy olyan speciális műanyagipari járólap, amit hangsúlyosabban szeretnénk prezentálni a nagyközönségnek. Most érkeztünk el ahhoz a ponthoz, ahol szeretnénk megmutatni magunkat: a vevőink is kérték, hogy jelenjünk meg olyan eseményen, ahol közvetlenebbül tudnak velünk kommunikálni. A jövőre nézve potenciális vevőket szeretnénk szerezni.