Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hány éves korig szabad autót vezetnie az időseknek?
2024.05.04 08:21Drónokat vetnek be a graffitik eltüntetésére
2024.05.04 04:16Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Három a magyar midibusz tender
Három, egymástól független midibusz-beszerzési tender van folyamatban, ezekben az opciót leszámítva összesen 48 jármű beszerzése szerepel - közölte a Budapesti Közlekedési Központ.
Az egyiket 25+10 darab dízel midibusz - vállalkozó általi - beszerzésére és üzemeltetésére írta ki a BKK, amelyet az Orangeways nyert meg, mint egyedüli érvényes ajánlattevő, az eredményhirdetés már lezajlott, de még nem kötöttek szerződést.
A másikat az I. kerületi önkormányzattal írta ki a BKK 16 dízel midibuszra, ennek nyertese a török Karsan Otomotiv lett a megajánlott ATAK típusú midibuszával. Ezek a budai Várban és vonzáskörzetében használnák. A szállítói szerződést aláírták, amely az uniós forrásokat biztosító támogatási szerződés szignálásával lép hatályba. Az ehhez szükséges kormánytámogatás rendelkezésre áll.
Így fest a Siemens-Rampini konzorcium elektromos midibusza |
A harmadik pályázatot a Siemens-Rampini nyerte 7+14 darabos elektromos buszflotta szállítására, amelyet szintén az I. kerületi önkormányzattal írt ki a BKK. A vállalkozási szerződést megkötötték, a hatályba lépés feltétele az uniós forrás felhasználását jóváhagyó kormányzati döntés megléte, de ez egyelőre nem született meg.
Az Index korábban írt arról, hogy az Orangeways Rába-Volvo buszai helyett török Karsan buszok érkeznek a várnegyedbe.
Múlt héten a Siemens közölte, hogy a tendert megnyerték, de kormányzati döntésre vár a pályázat.