Elemzések Enyém, övé, mindenkié: kérdőív az autómegosztók használatáról

Enyém, övé, mindenkié: kérdőív az autómegosztók használatáról

Kuthi Áron | 2019.08.22 10:42

Enyém, övé, mindenkié: kérdőív az autómegosztók használatáról

Túl messze van a legközelebbi foglalható autó, durván ugyanannyiba kerül, mintha sajáttal mennék, mi van, ha dugóba kerülök, és csak pörög a számláló? És egyáltalán, mindig akkor támad kedvem használni ezeket az aranyos közösségi autókat, ha meglátok egyet, de akkor meg eszembe jut, az ajtó kinyitásához applikáció kellene, azt meg nyilván otthon töltöm le.

Hirdetés
Rengeteg tényező befolyásolja azt, hogy a Budapesten működő közösségi autómegosztó szolgáltatók járműveibe beülünk-e. Jellemzően a fiatalok pattannak be a GreenGo, a MOL Limo és a DriveNow autóiba. Ám úgy gondolkodunk róla, hogy ez is csak egy mobilitási mód, amely A-ból B-be juttat, akárcsak egy buszjárat, mindenkinek érdekében állna használnia.
Kérdőívünk a hazai autómegosztás-használat és az azt befolyásoló tényezők aktuális állapotának jobb megértését célozza. Célunk, hogy a válaszok alapján bemutathassuk, mennyire fogadta el a magyar autós közösség az új típusú szolgáltatást, és milyen tényezők segítik vagy akadályozzák a fejlődését. A kutatás sikere érdekében kérjük olvasóink segítségét. A kitöltés mindössze néhány percbe telik. Köszönjük, ha segíti munkánkat!
A hazai autómegosztási szolgáltatások használatával kapcsolatos kérdőívünk ITT érhető el.
A kérdőívet Végh Martin, az ELTE kereskedelem és marketing szakos hallgatója szerkesztette. A kérdőív feldolgozása során az autopro.hu adatkezelési szabályai szerint járunk el. A kérdőív kitöltése anonim.
A megosztott, közösségi mobilitásnak egyre több fajtája születik a városokban. Ezalól Budapest sem kivétel, ráadásul vidéki városokban is színesedik a paletta, de egyelőre csak a közbringarendszerek telepítésével. Ebben a cikkünkben összehasonlítottuk, hogy ár-érték arányban melyik közösségi közlekedési forma éri meg a legjobban a fogyasztónak.

Kiemelt Partnereink