Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ezeket a fenntartható megoldásokat mutatta be a Bosch
2024.05.05 16:19Budapestről egyszer már elküldött buszokat bérel a BKV
2024.05.05 12:23Ön tudja, hogy miért levegővel töltjük fel az abroncsokat?
2024.05.05 08:18Az MI megmondja a politikai hovatartozását pusztán az arcára nézve
2024.05.05 04:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Enyém, övé, mindenkié: kérdőív az autómegosztók használatáról
Túl messze van a legközelebbi foglalható autó, durván ugyanannyiba kerül, mintha sajáttal mennék, mi van, ha dugóba kerülök, és csak pörög a számláló? És egyáltalán, mindig akkor támad kedvem használni ezeket az aranyos közösségi autókat, ha meglátok egyet, de akkor meg eszembe jut, az ajtó kinyitásához applikáció kellene, azt meg nyilván otthon töltöm le.
Rengeteg tényező befolyásolja azt, hogy a Budapesten működő közösségi autómegosztó szolgáltatók járműveibe beülünk-e. Jellemzően a fiatalok pattannak be a GreenGo, a MOL Limo és a DriveNow autóiba. Ám úgy gondolkodunk róla, hogy ez is csak egy mobilitási mód, amely A-ból B-be juttat, akárcsak egy buszjárat, mindenkinek érdekében állna használnia.
Kérdőívünk a hazai autómegosztás-használat és az azt befolyásoló tényezők aktuális állapotának jobb megértését célozza. Célunk, hogy a válaszok alapján bemutathassuk, mennyire fogadta el a magyar autós közösség az új típusú szolgáltatást, és milyen tényezők segítik vagy akadályozzák a fejlődését. A kutatás sikere érdekében kérjük olvasóink segítségét. A kitöltés mindössze néhány percbe telik. Köszönjük, ha segíti munkánkat!
A hazai autómegosztási szolgáltatások használatával kapcsolatos kérdőívünk ITT érhető el. |
A kérdőívet Végh Martin, az ELTE kereskedelem és marketing szakos hallgatója szerkesztette. A kérdőív feldolgozása során az autopro.hu adatkezelési szabályai szerint járunk el. A kérdőív kitöltése anonim.
A megosztott, közösségi mobilitásnak egyre több fajtája születik a városokban. Ezalól Budapest sem kivétel, ráadásul vidéki városokban is színesedik a paletta, de egyelőre csak a közbringarendszerek telepítésével. Ebben a cikkünkben összehasonlítottuk, hogy ár-érték arányban melyik közösségi közlekedési forma éri meg a legjobban a fogyasztónak. |