Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Holnap elstartol a Techtogether Automotive Hungary!
2024.05.06 04:23Ezeket a fenntartható megoldásokat mutatta be a Bosch
2024.05.05 16:19Budapestről egyszer már elküldött buszokat bérel a BKV
2024.05.05 12:23Ön tudja, hogy miért levegővel töltjük fel az abroncsokat?
2024.05.05 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Viszik is, meg nem is az elektromos A3-ast
A vevők már az esetek 13 százalékában a plug-in hibrid változatot kérik az Audi modelljéből. Az érték még a korábbi magas várakozások ellenére is jónak mondható.
Egyszerre lehet örülni és aggódni az Audi legfrissebb értékesítési statisztikái miatt: az eladott A3-asok 13 százaléka ugyanis már az E-Tron plug-in, vagyis konnektoros hibridjei közül kerültek ki az elmúlt évben. A gyártó még tavaly azt tűzte ki célul, hogy 2025-re minden negyedik eladott kocsi plug-in hibrid legyen.
Ehhez képest a 13 százalékos érték egyszerre megnyugtató és aggodalomra okot adó, a kérdőjelet pedig csak növeli, hogy a gyártó nem közölte, az adat csak az Egyesült Államokra, vagy a globális tevékenységre vonatkozik-e. Az Audi júliusban több mint 19 és félezer kocsit adott el az USÁ-ban, a mostani arány szerint (elméletileg) ebből 2550 darab volt hibrid. Összehasonlításképp: a Ford két kedvelt modelljének, a Fusion és a C-Max hibrid verziójából idén eddig 8576, illetve 8155 példányt adott el. A Ford statisztikáit és az Audi autoblog.com által kalkulált adatait összehasonlítva a németeknek egyelőre nincs mitől tartaniuk.
Mindenesetre a lap szerint a környezetbarátabb négykarikások eladásait leginkább Norvégia és Hollandia pörgetheti fel – a németek így a 13 százalékos arányra legjobb esetben ugródeszkaként tekinthetnek.