Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Tesla-rivális autót dobhat piacra a Peugeot
2024.05.03 04:20Bővítik a zalaegerszegi autóipari tesztpálya műhelyszárnyát
2024.05.02 17:17Járműmérnök-hallgatóknak tartott képzést a BMW
2024.05.02 16:22Romániába költözik a Michelin gumigyára
2024.05.02 15:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Új márkát alapít a BYD
A kínai BYD 2023-ban új, „professzionális és személyes” elektromos autómárkát dob piacra – jelentette be december 15-én egy vezető tisztségviselő. Az autógyártó az idei jó évét követően bővíti kínálatát.
Brian Luo, a cég vezérigazgató-helyettese egy médiaeseményen árulta el a kínálatbővítést és az új márka alapítását is. Az új brand egy prémium márka lesz, mely a Yangwang nevet kapta és 2023 első negyedévében kerül bevezetésre. E név alatt csak elektromos autókat fog forgalmazni a vállalat.
A BYD jó évet zár, többek között annak köszönhetően, hogy képes volt kamatoztatni a központi és a helyi önkormányzatok által az elektromos autókra kínált ösztönzőket. Emellett szélesebb körű globális erőfeszítéseket tett, tisztán elektromos járműveit pedig olyan piacokon is értékesíti, mint Norvégia, Új-Zéland, Szingapúr, Brazília, Costa Rica és Kolumbia.
Luo elmondta, hogy a BYD 35 Kínán kívüli országba adott el autókat tavaly május óta, amikor Norvégiával megkezdte az elektromos autók exportálását a cég.
A konnektorról tölthető hibrid autókat is gyártó OEM adta el a legtöbb autót Kínában novemberben, megelőzve a Volkswagent – írja a Reuters.
Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!