Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Áprilisban kilőtt az újautó-piac
2024.05.03 10:19Bezárja marosludasi gyárát a Leoni
2024.05.03 09:18Le kell állítani a gödi Samsung-gyárat
2024.05.03 08:16Új típusjelölési rendszer jön a BMW-nél
2024.05.03 07:25Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Targa tetővel is elérhető a Porsche 911
A márka a Detroiti Autószalonon mutatta be a 911-es modell legújabb variációját a nagyközönségnek. Ez a modell az első, amelyben ötvöződik a klasszikus Targa-koncepció és a legmodernebb tetőtechnológia.
Az új verzióban szintén megtalálható a típus ismertetőjegye, a B-oszlop szerepét betöltő széles bukókeret, az első ülések fölül elcsúsztatható tetőszelvény, és a C-oszlop nélküli hátsó panorámaablak. A klasszikus modellel ellentétben azonban az új tetőszelvénye gombnyomással nyitható és zárható. A gomb megnyomásakor a teljesen automatikus tetőmozgató szerkezet a vászontetőt a hátsó ülések mögé nyomja be, így semmi sem akadályozza az ott ülőket abban, hogy menet közben élvezhessék a kilátást.
A széles hátsó karosszéria, amely minden összkerékhajtásos modell sajátja, a Targa bukókeret, a buborék alakú hátsó szélvédő és az alacsony építés rendkívül sportos megjelenést kölcsönöz a legújabb 911-esnek.
A 911 Targa 4-et 3,4-literes, 350 lóerős (257 kW) boxermotor hajtja. A Porsche dup-lakuplungos (Porsche Doppelkupplung [PDK]) sebességváltó és Sport Chrono csomag párosításának köszönhetően ez a modell mindössze 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer/órára, végsebessége pedig 282 kilométer/óra. A topmodell a 911 Targa 4S, amelyben 3,8 literes, 400 lóerős (294 kW) motor kapott helyet. Ez a változat 296 kilométer/órás végsebességgel büszkélkedhet, és a PDK és a Sport Chrono csomag összjátéka révén 4,4 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órás sebességet. Károsanyag-kibocsátás szempontjából mindkét sportautó megfelel az Euro 6 emissziós szabványnak.