Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ezer kilométer egy töltéssel? Ezt ígéri a CATL
2024.04.26 10:22Három üzeme is leállt a Stellantisnak
2024.04.26 09:18Szerszámgép innovációk sorát hozza az MTC az Ipar Napjaira
2024.04.26 08:23Beszerzési Konferencia 2024 – Tangó a forró parketten
2024.04.26 07:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Robotok fogják köszönteni a vásárlókat a Hyundai-szalonokban
A járványügyi intézkedések jegyében olyan robotot mutatott be a Hyundai, ami arcfelismerő-rendszerrel is rendelkezik valamit képes beszélni az ügyfelekkel, így az emberi kontaktok száma csökkenthető a Hyundai szalonjaiban vagy szervizeiben. Egyelőre csak Szöulban, tesztjelleggel találkozhatnak a vásárlók DAL-e-val.
Elindította a Hyundai DAL-e-t, a magas szinten kiképzett, mesterséges intelligencián alapuló robotot. A név az angol „Drive you, Assist you, Link with you-experience” rövidítéséből áll össze, ami nagyjából arra utal, hogy a robot vezeti és segíti a vásárlót, akihez kapcsolódik, és ezek felhasználói élményét nyújtja.
A Hyundai közleménye szerint a DAL-e az automatizált ügyfélszolgálat jövőjét testesíti meg a legmodernebb technológiával felszerelve. Az eszköz például nyelv és arcfelismerő szoftverrel is rendelkezik.
Dong Jin Hyun, a Hyundai alelnöke elmondta, hogy a robotot folyamatosan frissítik majd, ami így remek felhasználói élménnyel teszi lehetővé az emberi kontakt nélküli vásárlást és szolgáltatást a Hyundai ügyfelei számára.
DAL-e lényegesen könnyebb és kisebb a piacon jelenlévő hasonló robotoknál. Súlya 80 kilogramm, ehhez 1160*600*60 milliméteres méret társul, így megjelenésével és programozásával is barátságos jelenség lesz a robot a Hyundai szerint.
Egyelőre csak Szöulban találkozhatnak az ügyfelek a robottal, de ha a teszt beválik, akkor a Hyundai és a Kia más üzleteiben és márkaszervizeiben is megjelenik majd DAL-e.