Gyártók Robotok fogják köszönteni a vásárlókat a Hyundai-szalonokban

Robotok fogják köszönteni a vásárlókat a Hyundai-szalonokban

autopro.hu/P.B. | 2021.01.26 17:22

Robotok fogják köszönteni a vásárlókat a Hyundai-szalonokban

Fotó: Hyundai Media Center

A járványügyi intézkedések jegyében olyan robotot mutatott be a Hyundai, ami arcfelismerő-rendszerrel is rendelkezik valamit képes beszélni az ügyfelekkel, így az emberi kontaktok száma csökkenthető a Hyundai szalonjaiban vagy szervizeiben. Egyelőre csak Szöulban, tesztjelleggel találkozhatnak a vásárlók DAL-e-val.

Hirdetés

Elindította a Hyundai DAL-e-t, a magas szinten kiképzett, mesterséges intelligencián alapuló robotot. A név az angol „Drive you, Assist you, Link with you-experience” rövidítéséből áll össze, ami nagyjából arra utal, hogy a robot vezeti és segíti a vásárlót, akihez kapcsolódik, és ezek felhasználói élményét nyújtja.

A Hyundai közleménye szerint a DAL-e az automatizált ügyfélszolgálat jövőjét testesíti meg a legmodernebb technológiával felszerelve. Az eszköz például nyelv és arcfelismerő szoftverrel is rendelkezik.

Dong Jin Hyun, a Hyundai alelnöke elmondta, hogy a robotot folyamatosan frissítik majd, ami így remek felhasználói élménnyel teszi lehetővé az emberi kontakt nélküli vásárlást és szolgáltatást a Hyundai ügyfelei számára.

DAL-e lényegesen könnyebb és kisebb a piacon jelenlévő hasonló robotoknál. Súlya 80 kilogramm, ehhez 1160*600*60 milliméteres méret társul, így megjelenésével és programozásával is barátságos jelenség lesz a robot a Hyundai szerint.

Egyelőre csak Szöulban találkozhatnak az ügyfelek a robottal, de ha a teszt beválik, akkor a Hyundai és a Kia más üzleteiben és márkaszervizeiben is megjelenik majd DAL-e.

Kiemelt Partnereink