Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Budapestről egyszer már elküldött buszokat bérel a BKV
2024.05.05 12:23Ön tudja, hogy miért levegővel töltjük fel az abroncsokat?
2024.05.05 08:18Az MI megmondja a politikai hovatartozását pusztán az arcára nézve
2024.05.05 04:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Megújult a BMW dizájnrészlegének tanácsadója
2015. április 8-tól Designworks névre változik a BMW Group DesignworksUSA hivatalos elnevezése, amely egyfelől a dizájn-tanácsadó cég kreatívtanácsadás-ágazaton belül betöltött vezető szerepét, másfelől a stúdió BMW csoporthoz kapcsolódó, illetve vállalatcsoporton kívüli egyre változatosabb ügyfélkörét tükrözi.
A stúdió 1995 óta a BMW dizájn-részlegének szerves része, amely kreatív szolgáltatásaival évtizedeken át inspirálta a vállalatcsoport innovációs kultúráját, miközben megoldásaival nagyvállalatok növekedéséhez és jelentős változásaihoz járult hozzá világszerte. Alapvető feladatkörén túl a dizájn-megoldásokat olyan szakvéleményekkel egyesíti, mint kreativitási és fenntarthatósági tanácsadás, stratégia és kutatás, a felhasználói felület kialakítása és márkaépítés.
A Designworks profilja a jövő megalkotása. Vállalkozását az 1970-es években, egy malibui dizájnstúdióként kezdte, mígnem mára egy három világvárosban székelő kreatív tanácsadó céggé érett, amely globálisan átfogó perspektívák és különféle egyéni nézőpontok szerint formálja a dizájn jövőjét. Ügyfeleik – induló cégek és a világ 500 legnagyobb vállalatába tartozó vállalkozások egyaránt – a világ minden tájáról felkeresik a tanácsadó vállalatot, hogy általa bepillantást nyerjenek a jövőbe. A kreatív dizájnstúdió legfőbb feladata, hogy felhasználja a BMW Group innovációs kultúrájában, valamint úttörő formai megoldásaiban rejlő erőt és ezáltal hozzásegítse külső ügyfeleit céljaik eléréséhez.