Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Alapfelszereltség lesz a vészfék az új járművekben?
2024.05.02 10:16A Lean módszer elsajátításában segít az MTM
2024.05.02 09:25Kell-e félnünk az intelligens autópályáktól?
2024.05.02 08:18A Polestar 370 kilowattot ért el az új gyorstöltési teszteken
2024.05.02 07:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Már most eredményes a VW költségcsökkentési progamja
A Volkswagen március 14-én, csütörtökön közölte, hogy az alapvető tömegpiaci márkák üzemi eredménye 80 százalékkal nőtt tavaly, ami annak jele, hogy a szorosabb együttműködés eredményes.
A Volkswagen Haszonjárműveket, a Škodát és a Seat Cuprát is magában foglaló csoport 7,3 milliárd eurós üzemi eredményt ért el 2023-ban, elsősorban a magasabb darabszámú eladásoknak köszönhetően.
„A márkáink közötti szoros együttműködés révén hatékonyabban dolgozunk, versenyképesebbé válunk, és világszerte fokozzuk innovációs képességünket ügyfeleink számára" – mondta Thomas Schäfer, a Volkswagen fő márkákért felelős vezetője.
A német autógyártó szerint a szorosabb együttműködésből származó hatásoknak idén várhatóan javítaniuk kell az eredményeket, és a jobb nyersanyag- és alkatrészellátás miatt is több eladást várnak. A Volkswagen közölte, hogy a csoport alapvető tömegpiaci márkáinak üzemi eredményhányada tavaly 5,3 százalékra emelkedett a 2022-es 3,6 százalékról, a vállalat pedig 8 százalékos célt tűzött ki maga elé – írja a Reuters.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!