Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ezer kilométer egy töltéssel? Ezt ígéri a CATL
2024.04.26 10:22Három üzeme is leállt a Stellantisnak
2024.04.26 09:18Szerszámgép innovációk sorát hozza az MTC az Ipar Napjaira
2024.04.26 08:23Beszerzési Konferencia 2024 – Tangó a forró parketten
2024.04.26 07:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Évtizedek óta nem látott mélységben a Boeing
43 éves mélypontot hozott a Boeing számára 2020, még a rivális Airbus-hoz képes is gyenge éve volt a vállalatnak. A koronavírus mellett a Boeing 737 MAX körüli ügy is sokat ártott a cégnek, mely eladásai hatvan százalékkal estek vissza tavaly.
Míg 2019-ben még 380 repülőgépet értékesített a Boeing, addig tavaly ez a szám csak 157 volt. Összehasonlításként érdemes megemlíteni, hogy az Airbus 566 gépet adott el tavaly, így 2019 után 2020-ban is az Airbus volt a piacvezető a repülőgép-eladásokban, előtte évekig a Boeing mondhatta el ezt magáról.
Decemberben kilencven repülőgépre érkezett megrendelés a vállalathoz, ezek zöme 737 MAX, miután közel két évet követően ismét repülhet a típus. Novemberben viszont 105 gépet rendeltek a vállalattól, tehát a jelenlegi tendenciái sem túl rózsásak.
Már második hónapja kereken nulla 787 Dreamilinert adott el a Boieng, ugyanis ezen modellt illetően is vizsgálatok zajlanak, amik ráadásul csúsznak a koronavírus miatt – írja a Reuters.
A járvány miatt a repülés számára rendkívül rossz év volt 2020, és egyelőre nem látszik, hogy 2021 mennyivel lehet jobb. A koronavírus elleni vakcina megjelenése mindenesetre fény lehet az alagút végén az iparág számára.