Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Németország nem akar sebességkorlátozást az autópályákon
2024.04.28 12:17Elmúlt harmincöt és a techszektorban dolgozna? Rossz hírünk van!
2024.04.28 08:19Hűvösebben utazhatunk a Hyundai ablakfóliájával
2024.04.28 04:16A BMW-nek kedveskedik a Lufthansa – ez történt a 17. héten
2024.04.27 16:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az akkucellák új generációjára fókuszál a Renault részlege
A Renault elektromos autókkal foglalkozó Ampere részlege megkezdte egy akkumulátorcellás laboratórium építését a Renault csoport műszaki központjában Franciaországban. Az akkumulátorokra szakosodott technológiai központ a tervek szerint 2025 második felében nyílik meg.
A laboratóriumot prototípusok kifejlesztésére és az akkumulátorcellák értékelésére fogják használni, és célja, hogy segítsen „előre látni a technológiai fejlődést" – írja az Ampere a sajtóközleményben. A Mercedes-Benz vagy a BMW németországi akkumulátorcella-kutató központjaihoz hasonlóan a Renault részlege nem kíván saját cellagyártást előkészíteni. Ehelyett a trendeket és a fejlesztéseket akarja megérteni, és maga akarja kifejleszteni a következő generációs cellákat. Az olyan partnerek, mint az AESC és a Verkor azonban továbbra is átveszik a komplex gyártást.
A labry-i laboratórium „stratégiai jelentőségű lesz, hogy meghatározzuk a legjobb kompromisszumot a teljesítmény, a költségek, a tartósság és a biztonság között a jövőbeli akkumulátoraink esetében, és előre jelezzük a technológiai fejlődést a cellák területén" – tette hozzá a vállalat. Emellett a Renault részlegnek a cellaszállítók folyamatainak értékelésében való jártasságát is szeretnék megerősíteni.
A 3000 négyzetméteres épület két szintjén több mint 120, a cellák fejlesztésére és elemzésére szolgáló készüléket helyeznek el. Ezek közé tartoznak a prototípus gyártásához szükséges gépek is egy 600 négyzetméteres helyiségben. A labry-i létesítményeket elektrofizikai-kémiai jellemzésre is használják majd, ahol a cella kémiai viselkedését vizsgálják a tartósság és a gyakori gyorstöltés hatásainak pontosabb meghatározásának érdekében – írja az electrive.com.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!