Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Az MI megmondja a politikai hovatartozását pusztán az arcára nézve
2024.05.05 04:20Már itt az autonóm rajzó robotméhecske, a BionicBee
2024.05.04 12:22Hány éves korig szabad autót vezetnie az időseknek?
2024.05.04 08:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Mercedes nem engedi el legolcsóbb benzines autóját
A Mercedes túlságosan optimista volt az elektromos járművek népszerűségének növekedésével kapcsolatban, ezért továbbra is gyártani fogja a legolcsóbb benzines autót, mert az e-autók még mindig túl drágák.
A márka azt állította, hogy 2025-re a hibridek és az elektromos járművek az eladásainak 50 százalékát teszik majd ki. Ez azonban nem valószínű, hogy bekövetkezik, mivel az új cél 2024-re az összes kiszállítás mindössze 21 százalékának elérése. A rideg valósággal szembesülve a német luxusmárka idén már nem fogja kiirtani legolcsóbb benzines autóját.
Az A-osztálynak 2024-ben kellett volna búcsúznia, de most 2026-ig meghosszabbították az életciklusát. Az Egyesült Államokban nem forgalmazott kompakt ferdehátú gyakorlatilag a belépő a Mercedes kínálatába, a hazai piacon, Németországban 37.401 eurónál indul. A múlt hónapban Ola Källenius vezérigazgató elismerte, hogy a belső égésű motoros autók és a tisztán elektromos modellek közötti árparitás még sok évnyi távolságra van. A vezető megemlítette továbbá, hogy ezt a vásárlók a belső égésű és az elektromos autók közötti árkülönbségen is láthatják.
Új autócsalád érkezik
A Mercedes egy új kompakt autócsaládon dolgozik, és ezek is belső égésű motorral fognak rendelkezni. A CLA, a CLA Shooting Brake, a GLA és a GLB egy újonnan kifejlesztett MMA platformon kapja meg a leváltását, amely a belső égésű motorok mellett a teljesen elektromos hajtásláncokat is támogatja majd. A vállalat egyelőre nem nyilatkozott arról, hogy megújul-e az A-osztály ferdehátú, az A-osztály szedán és a B-osztály kisbusz. .
A Mercedes szerint 2030-ra a plug-in hibridek és az e-autók a teljes szállítás akár 50 százalékát is képviselik majd. Ez nagy változás a néhány évvel ezelőtti előrejelzéshez képest, amikor a cég azt mondta, hogy az évtized végére egyes piacokon teljesen elektromos hajtású lesz. Az újonnan meghatározott célok alapján arra következtethetünk, hogy a vállalat a 2030-as években továbbra is kíván hagyományos hajtású autókat gyártani, válaszul az e-autók vártnál gyengébb elfogadottságára – írja a Motor1.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!