Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Drónokat vetnek be a graffitik eltüntetésére
2024.05.04 04:16Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Mercedes megmutatta a hátsó rendszámtábláját a BMW-nek
Szinte hibahatáron belül előzgetik egymást a német prémium gyártók az eladásokat illetően - a milliós határ környékén 50 ezer autó választja el az aranyérmest a harmadiktól.
986 ezer 557 autót értékesített a BMW az idei első hat hónapban, ez azonban csupán a második helyre volt elegendő a járműipari "klasszikusok", vagyis a német prémium márkatrió versengése során. 2005 óta most fordult elő először, hogy a Mercedes le tudta előzni bajor konkurensét, 20 ezer 62 példány választja el az értékesítési eredményeket egymástól. Az Audi - ne feledjük, a dízelbotrányos VW konszern tagjaként - 953 ezer 200 darabos eladási értéket produkált, ami csak a bronzéremhez volt msot elég.
A BMW és az Audi fej-fej mellett növelték éves alapon mért összehasonlításban értékesítési mutatójukat (5,8 és 5,6 százalék), erre duplázott rá a Mercedes a maga 12 százalékos, kiemelkedő teljesítményével.
Havi szinten is többet növekedett vetélytársainál a Mercedes, viszont a BMW ebben a terminusban nem adta át a stafétát: 189 ezer 97 autóval és 9,7 százalékos növekedéssel vezetik a sort, a stuttgartiak 188 ezer 444 járművel és 11 százalékos növekedéssel következnek, a négykarikások pedig kerek 169 ezres értékkel és 7,4 százalékos teljesítménynöveléssel hajtják a "sereget".