Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Az EU az együttműködés hiányával vádolja a kínai gyártókat
2024.05.03 17:17A Nordson megkezdi az új folyadékadagoló rendszerének forgalmazását
2024.05.03 16:18Leállítják szénerőműveiket a legfejlettebb országok
2024.05.03 15:23Ha van rá igény, a Stellantis visszatáncolna a belső égésű autókhoz
2024.05.03 13:25Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A McLaren is csatlakozhat az SUV-gyártókhoz
A Brit McLaren megerősítette, hogy egy olyan autó kifejlesztésének lehetőségét vizsgálja, amelyben kettőnél több fő foglalhat helyet. A szóban forgó modell testet ölthet egy szabadidőautó formájában, de más lehetőségek is nyitva állnak.
„A legfontosabb, hogy egy olyan járművet kínáljunk, amiben több tér van, hogy a McLaren-vásárlók több emberrel oszthassák meg az élményt” – mondta el az Automotive News-nak nyilatkozva Jamie Corstorphine, a gyártó termékstratégiáért felelős igazgatója, aki arra is utalt, hogy a karosszéria típusa még kérdéses. „Hogy mekkora hasmagassága lesz, hogy crossover lesz-e, még kérdéses, és valójában még semmi nincs eldöntve.”
Az alternatív dizájnokat tekintve szóba jön a Porsche Panamera stílusának átvétele vagy egy Subaru Imprezára hajazó hatchback megalkotása – vélekedik az interjút idéző Autoblog.
Fontos a múlt
Akárhogy is dönt a McLaren, a vállalat mindenképpen hű akar maradni a gyökereihez. „Ha bármit is csinálunk, legyen az a szóban forgó vagy valamilyen másik termék, a nagy kérdés, hogy meg tudjuk-e teljesen őrizni a McLaren DNS-ét? Ez az, aminek előre átgondolására és bizonyítására rá kell szánni az időt” – mondta Corstorphine.
Michael Leiters, a sportautógyártó műszaki vezetője még augusztusban elismerte, hogy nagy a kereslet a luxus SUV-k iránt, ugyanakkor rámutatott, hogy ebbe a szegmensbe belépni a McLarennel nehéz feladatot jelent, és mindenképpen hűek kell, hogy maradjanak múltjukhoz.
Minden nehézség ellenére már több sportautógyártó is sikeresen gyártásba vitte a saját SUV-ját. Köztük van az Aston Martin, a Ferrari, a Lamborghini és a Porsche is. Az részben egyéni ízlés kérdése, hogy ezekbe mennyire sikerült átemelni azt, amit a sportautóknál megszokhattunk, az azonban biztos, hogy nagy népszerűségnek örvendenek, olyannyira, hogy a Ferrari már nem is fogad több megrendelést a saját modelljére.
Tetszett ez a hír? Ne maradjon le a legfontosabb járműipari hírekről, iratkozzon fel hírlevelünkre ezen a linken!