Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A BMW-nek kedveskedik a Lufthansa – ez történt a 17. héten
2024.04.27 16:21Nincs hely rakodni? Vigyük az árukat villamossal!
2024.04.27 12:22Távirányítású, csúszótalpas traktorok segíthetnek a bányászatban
2024.04.27 08:18Plug-in hibrid modellt mutatott be a Lamborghini
2024.04.27 04:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A BYD most a Toyotát és a VW-t veszi célba
A BYD jelenleg szinte minden általa értékesített elektromos és hibrid modellre árengedményt ad egy marketingkampány részeként, amely azt hirdeti, hogy „az elektromosság olcsóbb, mint az olaj".
A BYD nem elégedett meg azzal, hogy a Tesla a világ legkelendőbb elektromosjármű-gyártója, így a gyártó egyik legagresszívabb árleszállításával, amelyet a kínai árháborúban látott, most a Toyota és a Volkswagen elől csábítja el a vásárlókat. Az autógyártó jelenleg szinte minden általa értékesített elektromos és hibrid modellt árengedménnyel kínál egy marketingkampány részeként, amely azt hirdeti, hogy „az elektromosság olcsóbb, mint az olaj". A BYD több mint 100 meglévő modellváltozat árát csökkentette decemberhez képest, és további 70 modellváltozatot indított újra alacsonyabb árakon.
Figyelemre méltó, hogy a BYD legolcsóbb e-autója még olcsóbb lett. A Seagull hatchback 5 százalékkal, azaz kevesebb mint 10 ezer dollárra csökkent, ami több mint 50 ezer dollárral alulmúlja egy e-autó átlagos amerikai árát. A BYD a legkelendőbb Qin Plus szedánját még ennél is meredekebben, 20 százalékkal, 11 ezer dolláros indulóárra értékelte le.
Míg a kínai elektromosautó-gyártók általában a gazdag városokban, például Sanghajban és Sencsenben élő, első alkalommal autót vásárlóknak szánták modelljeiket, a BYD teljes körű árcsökkentése arra irányul, hogy meggyőzze az autósokat, hogy dobják el benzines autójukat és váltsanak elektromosra, miközben olyan vásárlókat is igyekszik megnyerni a kisebb városokban és vidéki területeken, akik korábban nem engedhették meg maguknak az e-autókat. A stratégia fenyegetést jelent a Toyota, a Volkswagen és a Nissan számára, amelyek mind lassan álltak át az elektromos autókra, és ennek következtében a Kínában való eladásaik is csökkentek – írja az Automotive News.
Tetszett ez a hír? Értesüljön elsőként a járműipari történésekről, iratkozzon fel az autopro.hu hírlevelére az alábbi linken!