Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Megérheti messzebb utazni egy-egy használt autóért
2024.05.15 13:18A JLR a mérnökei képzésén és kutatásokon is dolgozik a Műegyetemmel
2024.05.15 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Carlos Ghosn: a visszahívások garantálják a minőséget
Carlos Ghosn: Az utolsó dolog, amit az autógyártók akarnak, hogy a vásárlóknak minőséggel kapcsolatos gondokkal kelljen foglalkozniuk.
Carlos Ghosn, a Renault-Nissan vezérigazgatója szerint az autótulajdonosok egyre több visszahívásra számíthatnak, ahogy az autógyártók azon dolgoznak, hogy ügyfeleik elégedettek legyenek és a lehető legsimábban kezeljék minőséggel kapcsolatos problémákat.
– Minden gyártó a vásárlók megnyerésén dolgozik, így nem akarják, hogy egy minőséggel kapcsolatos problémán bukják el őket – mondta Carlos Ghosn egy Sanghajban adott interjúban. – Amit ma látunk, az az, hogy az autógyártók azonnal visszahívják az autókat, amint a hiba legcsekélyebb gyanúja felmerül, mivel az utolsó dolog, amit akarnak, hogy a vásárlóknak minőséggel kapcsolatos problémákkal kelljen foglalkozniuk – tette hozzá a Renault-Nissan vezérigazgatója.
Carlos Ghosn, a Renault-Nissan szövetség vezérigazgatója |
A sok visszahívás „az ipar problémája“ – hangsúlyozta Ghosn egy sanghaji konferencián, ahol az ACEA, az Európai Autógyártók Szövetségének elnökeként beszélt.
Ghosn megjegyzése egy időben érkezett a Takata légzsákjaiban található légzsákfelfújó patronok meghibásodása miatti egyre jelentősebb visszahívásokról szóló hírekkel. A meghibásodás eredményeként a légzsák a robbanópatront az utasok irányába lőheti ki, így a General Motors és a Toyota figyelmeztetést adott ki a japán beszállító légzsákjaival szerelt autók tulajdosainak.
A Takata hibás légzsákjai miatt a Hondánál négy Amerikában történt halálesetet vizsgálnak. Az USA Nemzeti Közúti Közlekedésbiztonsági Hivatala szerint tíz autógyártó összesen 7,8 millió autót hívott vissza az elmúlt két év során az Egyesült Államokban a Takata hibás alkatrésze miatt.
A Takata légzsákjainak meghibása már világszerte több mint 16 millió autót érintett - fotó: autoblog.com |
Csak a Toyota több mint 875 ezer járművet hívott vissza három különböző akció során, amely a BMW-csoport és Mazda autóit is érintette. A közlekedésbiztonsági hivatal szerint a Nissan amerikai vállalata 694 626 autót hívott vissza az Egyesült Államokban az elmúlt 18 hónapban, hogy kijavítsa a Takata légzsákokkal kapcsolatos meghibásodást.
Carlos Ghosn nem kommentálta, hogy a visszahívások miként érintik a Nissant, illetve hogy véleménye szerint a Takata hogyan kezeli a helyzetet.