Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Egy zsugorodó tóban kell halásznia a magyar beszállítóknak
2024.05.21 16:16Nincs elég töltő, késik a kínai elektromos SUV
2024.05.21 15:19Tiltott kínai alkatrészekkel importálhatott autókat a BMW
2024.05.21 13:17Ellephetik a gyárakat az emberszabású robotok
2024.05.21 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Emlékezetes interjúk: Szigeti Tibor az Luk első magyar igazgatója
Július 1-jétől Szigeti Tibor tölti be a Schaeffler-csoporthoz tartozó szombathelyi LuK Savaria Kuplunggyártó Kft. gyárigazgatói pozícióját. Augusztusi interjúnkban azt mondta: a jóból akarja a legjobbat kihozni.
Amikor elindult a termelés az LuK-nál, hivatásos katonaként szolgált. Tetszett neki, vonzotta a vállalat, részese akart lenni a sikernek, így amikor vezetőket kerestek az új termékek bevezetéséhez, jelentkezett. Tudta, hogy alkalmas lesz a feladatok elvégzésére: 1999-ben egy összeszerelő terület szektorvezetőjeként kezdte meg a munkát.
A ranglétra fokait egyre nagyobb irammal szedte, 2017-ben ért fel a csúcsára vállalatigazgatóként, mikor Michael Reiniget váltotta.
– Korábban mindig német szakemberek irányították a vállalatot, én vagyok az első magyar. Mérföldkő ez a vállalat életében. Úgy érzem, eljutottunk a munkavállalókkal oda, hogy az anyavállalat megbízik a tudásunkban – mondta el Szigeti Tibor szakportálunknak adott interjúban.
Vezetői szemléletét jól jellemzi az együttműködés központi szerepéről alkotott képe. Mint mondta, úgy hozza meg a döntéseit, hogy érezzék a kollégák, részesei a folyamatnak. A vezetői filozófiája az átláthatóság, bizalom és csapatmunka kulcsszavak köré írhatók.
– A jóból kiválóvá akarunk válni!
Vállalatigatóként az egyik nagy feladata az, hogy bővítse a szereldei kapacitást, ami érinti a lendkerék területet, a hőkezelést, a szerszám és a présüzemet is. 2020-ig nagyjából ötszáz új munkatársra lesz szükségük: mérnökökre és szakmunkásokra egyaránt.
Az interjút teljes hosszában a korábbi cikkre kattintva olvashatja el.