Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Ezer kilométer egy töltéssel? Ezt ígéri a CATL
2024.04.26 10:22Három üzeme is leállt a Stellantisnak
2024.04.26 09:18Szerszámgép innovációk sorát hozza az MTC az Ipar Napjaira
2024.04.26 08:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az SEG Automotive bővíti az e-motoros termékportfólióját
A környezetbarát közlekedésre való áttérés egy globális kihívás, amely számos kérdéstől függ, úgymint az akkumulátorok ára, a zöldenergia-termelési képesség és kapacitás, valamint a megfelelő töltési infrastruktúra. A személyautókhoz képest a két- és háromkerekű járművek villamosítása sokkal kisebb akadályokat állít elénk.
Gyors megoldást kínál az SEG Automotive városi szennyezés és CO2 kibocsátás csökkentésére, főként Indiában és más ázsiai piacokon. A vállalat a delhi Auto Expo Component 2020 kiállításon két új terméket mutatott be ebben a gyorsan növekvő ágazatban: egy 8 kW teljesítményű e-motort elektromos (háromkerekű) autókhoz és egy 5 kW teljesítményű e-motort kétkerekű járművekhez. Mindkettő a kategória legjobb hatásfokát és megbízhatóságát nyújtja, és segíti a gyors váltást a környezetbarát közlekedésre.
Az ázsiai piacra fejlesztve
Dél-kelet Ázsiában az egyéni közlekedés jelentős része két- illetve háromkerekű járművekkel történik (motorkerékpárok, háromkerekű autók, riksák); az indiai Bengaluru városában például több mint 5 millió kétkerekű van jelen az utakon. „Az elektromos személyautókkal ellentétben, melyek a magas tulajdonlási összköltség és a töltési infrastruktúra hiánya miatt jelenleg nem ideálisak ezeken a piacokon, a könnyű elektromos járművek már most is hasznosak a társadalom és az egyéni fogyasztók számára: közvetlen hatással bírnak a városi szennyezés és a CO2 kibocsátás csökkentésére. Nem függenek töltési infrastruktúrától, mivel otthon lehet őket tölteni éjszaka, és a teljesen feltöltött akkumulátor bőven elegendő a napi közlekedési igényekhez. Végezetül, a sokkal kisebb akkumulátoroknak köszönhetően (3 - 5 kWh) nagyon versenyképesek helyi támogatásként, a tulajdonlási összköltséget figyelembe véve.
Az SEG Automotive 2019-ben először egy nagy hatásfokú e-riksa motorral lépett erre a piacra, mely most számos ügyfél számára sorozatgyártásban készül. Mostantól a termékportfóliónkat kiterjesztjük a két- és háromkerekű járművek teljes ágazatára, az új EM 1.8-cal az E-Autosas számára, valamint az EM 1.5-tel kétkerekű járművekhez” - nyilatkozta Anil Kumar M R, az SEG Automotive India Private Limited ügyvezető igazgatója.
Versenyképes, megbízható vezetési élmény
Hogy egy e-motor jó alternatívát nyújthasson, nagy hatásfokúnak és versenyképes árúnak, de mégis megbízhatónak kell lennie. Az SEG Automotive új EM 1.8 (háromkerekű) e-autókhoz való 8 kW teljesítményű terméke, valamint az EM 1.5 kétkerekű járművekhez való 5 kW teljesítményű terméke mindezen tényezőket biztosítja, és még többet is. „Az e-gépek hatásfok szempontjából a kategória legjobbjai, jobb hatótávolságot és a tulajdonlási összköltség csökkentését biztosítva. Kompakt kialakításuk ellenére nagy teljesítmény leadására képesek, amelyhez kiváló dinamika társul. Ezt a kiváló vezetési élményt fejlett elektromágneses kialakítás teszi még jobbá, mely biztosítja a rángatásmentes teljesítményleadást” - mondta el Anil Kumar M R, az SEG Automotive India Private Limited ügyvezető igazgatója. Az EM 1.5 és az EM 1.8 is biztonságos, megbízható közlekedést nyújt. A hajtásvezérlő rendszer globális szabványoknak megfelelő működési biztonságot és mindenkor megfelelő üzemelést biztosít. A speciális védelmi funkcióknak és a robosztusságnak köszönhetően az e-gépek jól bírják a rossz indiai utakat. Az EM 1.8 és az EM 1.5 sorozatgyártása idén fog elindulni Indiában, a hazai és a tengerentúli piacra is.
Nagy hatásfokú villamosítás és hibrid technológia
Az ázsiai piacra szánt új termékek újabb fontos lépést jelentenek a gyártó globális, járművek általi CO2 kibocsátás csökkentést célzó programjában, nagy hatásfokú megoldások nyújtásával – a hajtáslánc-technológiától függetlenül. Az SEG Automotive szintén a közelmúltban vezette be az újgenerációs 48V-os termékeit a járműipar várható növekvő igényeinek megfelelően: a Boost Recuperation Machine (BRM) jelentős továbbfejlesztés révén átveszi a generátor helyét a hajtószíjon, és így bármely hagyományos járműből nagy hatásfokú, 48V-os hibridet hozhat létre. Ide tartozik az új EM 1.25 termékcsalád is, mely még nagyobb megtakarítási potenciált kínál, és 25 kW teljesítményével átfogó 48V-os e-vezetést tesz lehetővé az „lágy” hibridektől a kompakt 48V-os elektromos autókig.