Beszállítók A Schaeffler folytatja a technológiai fejlesztéseket a DTM-ben

A Schaeffler folytatja a technológiai fejlesztéseket a DTM-ben

autopro.hu | 2020.08.02 12:21

A Schaeffler folytatja a technológiai fejlesztéseket a DTM-ben

Fotó: Schaeffler

A hétvégén a belga Spa-Francorchamps-ban kezdődik a német DTM új szezonja. A globális autóipari és ipari beszállító Schaeffler számára a versenysorozat kiváló alkalom az új technológiák szélsőséges körülmények közötti tesztelésére, illetve annak ellenőrzésére, hogy a termékek készen állnak a sorozatgyártásra.

A belső égésű motor optimalizálása továbbra is fontos szerepet játszik a Schaeffler számára" - mondta Matthias Zink, a Schaeffler Autóipari OEM vezérigazgatója a versenysorozattal kapcsolatban.

"A DTM-mel és a BMW M Motorsporttal kialakított intenzív partnerség értékes tapasztalatokkal gazdagítja a Schaefflert" – tette hozzá.

Fókuszban a technológia

A motorsport területén szerzett szakértelmet a Schaeffler felhasználja az alkatrészek és rendszerek fejlesztése során, ezzel is garantálva a lehető legmagasabb minőségi és megbízhatósági szintet. A belső égésű motor továbbra is nagy lehetőségeket rejt, ezért a cég továbbra is nagy hangsúlyt fektet a belső égésű motorokra és a hajtóművekre amellett, hogy az elektromos mobilitásra is összpontosít.

A cél a hatékonyság növelése, és a Schaeffler ügyfelei számára olyan egyedi megoldások biztosítása innovatív termékek révén, mint a hőkezelő modul (TMM), az UniAir szelepvezérlő rendszer és az elektromos vezérműtengely-időzítő.

Fotó: Schaeffler

Egy sikeres partnerség második éve

A Schaeffler és a BMW M Motorsport kiváló partnerségének sikeres debütálása után Marco Wittmann és a BMW M4 DTM - a jellegzetes Schaeffler zöld-fehér színekben – második alkalommal is indulnak a DTM-en.

A csapat télen teljesítette a feladatát. Célunk, hogy a második szezonban együtt nyerjük meg a bajnoki címet Marco Wittmann-nal” - mondja Matthias Zink.

A koronavírus-járvány miatt a DTM-naptárt az új körülményekhez kellett igazítani, ami emiatt igazán sűrű lesz: három hónap és hét nap alatt 18 versenyre kerül sor. A versenysorozat zárt ajtók mögött zajlik, azaz nem lehetnek jelen nézők, míg a csapatok és a pilóták átfogó biztonsági és higiéniai előírásokat kaptak.

Még a kétszeres DTM bajnoknak, Marco Wittmann-nak is teljesen új élmény lesz ez: „Nagyon várom a második szezonomat a Schaeffler BMW M4 DTM-mel, bár ez a szezon teljesen különbözik majd attól, amit eddig tapasztaltam. Nagyon hiányoznak majd a rajongók, de optimista vagyok, és készen állok arra, hogy induljak a bajnoki címért!”

Kiemelt Partnereink